[Column] Nathalie Peters: How To Make It Work
06-10-2017 14:31:00 | Hits: 5824 | columnist: Nathalie Peters | Tags:

Ik vertel niets nieuws als ik zeg dat het landschap van digital marketing zich zo snel ontwikkelt dat het voor CMO’s en CTO’s steeds uitdagender wordt om te bepalen op welke trends zij hun mensen en budget voor de komende drie jaar moeten inzetten.

Wat betekent bijvoorbeeld artificial intelligence (AI) voor hun merkbeleving? Is het een gunstige ontwikkeling of juist een dominante waarbij bestaande merk-KPI’s niet langer gelden? En wat te doen met talentontwikkeling, creatie, data en wat is het effect van de General Data Protection Regulation (GDPR) nu exact voor hun business?

How To Make It Work geeft praktische antwoorden

Om de CMO’s en CTO’s van Nederland te helpen bij het selecteren van alle trends en ontwikkelingen die zij op de MT-agenda moeten zetten organiseert IAB Nederland op 7 november 2017 wederom het congres How To Make It Work. Een congres dat anders is dan alle andere. Want de meeste congressen bieden heel veel inspiratie, en toch denk je dan de volgende dag: maar hoe dan?!

Op HTMIW krijg je geen in beton gegoten oplossingen, maar wel state of the art inspiratie en informatie die je helpen je eigen business (bij) te sturen naar de nieuwe werkelijkheid.

HTMIW stelt bezoekers in staat om zich in één dag te laten bijpraten over de innovaties binnen de digitale marketing in Nederland (en daarbuiten). Dat gebeurt tijdens presentaties waarin vooral de praktische hanteerbaarheid centraal staat. Wat kom je tegen bij een digitaal transformatieproces binnen het bedrijf? Wat zijn de do’s-and-don’ts? Wat werkt en, vooral, wat werkt niet?

Sprekers die het verschil maken

Om dit voor een zaal te kunnen vertellen moet je hier zelf iedere dag op de werkvloer mee te maken hebben. Digital transformation is immers een ongoing en dynamisch proces. En dat is precies de reden waarom op HTMIW uitsluitend mensen op het podium staan die normaal niet in het sprekerscircuit opduiken. Deze sprekers zullen hun baanbrekende filosofieën gaan verkondigen, maar ook grensverleggend onderzoek en praktijkcases met de 400 bezoekers delen. Het programma is een perfecte mix van de stip op de horizon en de business van vandaag en morgen.

Met trots melden we dat Luke Wroblewski (Google) je helemaal gaat bijpraten over mobile design. Zal Lonneke Marsman haar ervaringen delen van de indrukwekkende, maar complexe Randstad videocampagne ‘100 banen, 100 dagen’. Gaat Jono Alderson, marketing technologist, in op de veranderingen in de online marketing na de digitale revolutie en de toekomst die ons te wachten staat. Zal Stéphan Lam je op een zeer praktisch toepasbare wijze bijpraten over het effect van profileren op social media. En zal Walter Flaat je precies vertellen wat de implicaties van de GDPR voor ons vak zijn. De dag wordt gemodereerd met bevlogen betrokkenheid door Igor Beuker, bekend als Public Speaker & Serial Entrepreneur en natuurlijk ook oud-voorzitter van IAB Nederland. Of te wel een programma dat je niet mag missen.

Tot 7 november!


www.howtomakeitwork.nl

 

Nathalie Peters is Group Commercial Director Mediabrands, Managing Director Mediabrands Audience Platform MAP en voorzitter van IAB.


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie