[Podcast] Deike Schulz en Didier Kick | Liselot Jaspers Focks (NDC) over het succes van hyperlokaliteit
09-05-2018 10:14:00 | Hits: 2062 | columnist: Deike Schulz & Didier Kick | Tags:

In deze vierde aflevering van onze podcasts over betekenisvolle communicatie, praten wij met met Liselot Jaspers Focks, brandmanager van de online community’s Suksawat en Sikkom bij NDC mediagroep.

Focks deelt onder andere haar ervaringen over hoe het team van Sikkom en Suksawat communiceert met jongeren en hoe jongeren (binnen en buiten de regio) betrokken worden.

Daarnaast praten wij over welke uitdagingen er zijn rondom onlinecommunitymanagement. Waar liggen de grenzen van (content)co-creatie en hoe kun (en moet) je door middel van dialoog van jouw community leren? Kortom: wat maakt een community relevant en herkenbaar?

Deze podcast kwam tot stand met behulp van de opnamefaciliteiten van omroep LEO.

---

Deike Schulz is Research Lecturer en Associate Lector aan de NHL-Stenden hogeschool. 
Didier Kick is permission marketeer (gespecialiseerd in conceptontwikkeling en growth hacking).

Portretfoto: Henk Postma.

www.stenden.com

@DeikeSchulz

@didierkick

 

Luister ook:

21-03-2018 | [Podcast] Deike Schulz en Didier Kick | Professor Mirko Schäfer over data en de AVG. Wat moeten we ermee?
14-02-2018 | [Podcast] Deike Schulz en Didier Kick | Domien Verschuuren over de dialoog met zijn online volgers
24-01-2018 | [Podcast] Deike Schulz en Didier Kick: Wat is betekenisvolle communicatie?

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie