Interviews

Branded Content Interview

[Interview] Sonja Loth (MPG.Group): Medewerkers willen vaak meer betrokken worden bij de koers van een bedrijf

15-04-2021 | 11:20:00
Sonja Loth is oprichter van SOCIAL.INC en directeur strategie en innovatie van MPG.Group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV praten we met haar over nut en noodzaak van interne communicatie

Nieuwsmedia Interview

[Interview] Madelon Fortuin (NRC): Podcast geeft een ongekend engagement

13-04-2021 | 13:55:00
Madelon Fortuin is Commercieel Directeur bij NRC. De nieuwsuitgever manifesteert zich naast online en in print nu ook nadrukkelijk in audio met NRC Audio app, de overname van de radiozender Sublime en de lancering  van audio-uitgeeftak Audiohuis

Interview

[Interview] Ruud Dimmers: RacingNews365 heeft de meeste exclusieve content over de Formule 1

13-04-2021 | 10:40:00
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij met Ruud Dimmers, eigenaar van RacingNews365

Nieuwsmedia Interview

[Interview] Gerard van den Broek (De Ondernemer/DPG Media) over trends die vooral online zijn

02-04-2021 | 19:27:00
Gerard van den Broek is directeur van De Ondernemer. We spraken met hem over de laatste ontwikkelingen bij De Ondernemer, trends, De Ondernemer Academy en de zakelijke doelgroep als adverteerder

Radio Interview

[Interview] Tom Klerkx (Mediahuis) over Sublime: we geven het de tijd

02-04-2021 | 12:24:00
Per 1 april 2021 heeft Tom Klerkx, Managing Director Radio en Audio bij Mediahuis de directietaken bij radiozender Sublime overgenomen. We spraken hem over de radio- en audio-ambities van Mediahuis in Nederland

Magazines Interview

[Interview] Karin Swerink: LINDA. maakt met hart & ziel en lef & liefde het beste voor de leukste vrouwen van Nederland

25-03-2021 | 10:47:25
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Karin Swerink hoofdredacteur van LINDA.

Magazines Interview

[Interview] Hilde Tholen: Ouders van Nu is een van de betrouwbaarste merken van Nederland

15-03-2021 | 10:51:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Hilde Tholen, hoofdredacteur van Ouders van Nu

Interview

[Interview] Dennis de Weerd over hoe Incentro in Kenia maatwerk software bouwt voor klanten in Nederland

11-03-2021 | 15:23:00
Bedrijven besteden software development vaak uit aan Oost-Europa en India. Maar er liggen ook uitstekende mogelijkheden in Afrika. Wij spreken met Dennis de Weerd, CEO van Incentro Africa

Magazines Interview

[Interview] Renske Veldhoff: De belofte Met Vriendin ben je nooit alleen, breiden we steeds verder uit

11-03-2021 | 10:53:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Renske Veldhoff, hoofdredacteur van Vriendin

Magazines Interview

[Interview] Edine Russel: ELLE gaat over persoonlijke stijl in combinatie met female empowerment en eigen keuzes maken

08-03-2021 | 11:56:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Edine Russel, hoofdredacteur van ELLE

Magazines Interview

[Interview] Renée van Breukelen: Mijn Geheim is een papieren vriendin die lezeressen verbindt

02-03-2021 | 11:57:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Renée van Breukelen, hoofdredacteur van Mijn Geheim

Magazines Interview

[Interview] Annalot Boersma: Santé brengt brands en producten die goed bij ons passen mooi onder de aandacht

01-03-2021 | 15:00:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Annalot Boersma, chef redactie van Santé

Outdoor Advertising Interview

[Walk & Talk] Frank Meiland (ZIGT): Er kan steeds meer met Programmatic DOOH omdat we steeds meer weten van doelgroepen

26-02-2021 | 16:44:00
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talk. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media

Magazines Interview

[Interview] Sterre van Leer: Lezers vertrouwen Psychologie Magazine vanwege onze basis in de wetenschap

23-02-2021 | 11:48:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Sterre van Leer, hoofdredacteur van Psychologie Magazine

Magazines Interview

[Interview] Irene Smit: Flow heeft een unieke formule, een groot bereik en een lezersgroep die je nergens anders vindt

18-02-2021 | 11:45:27
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Irene Smit, hoofdredacteur van Flow

Magazines Interview

[Interview] Anke de Jong: Samenwerken met Glamour biedt niet alleen branding maar ook omzet

15-02-2021 | 12:53:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour

Nieuwsmedia Interview

[Interview] Marc Reineman: NDC mediagroep bereikt 81 procent van de mensen in het noorden

11-02-2021 | 11:13:17
Marc Reineman is Sales Director bij de NDC mediagroep. Het grote regionale mediabedrijf is gevestigd in het noorden van het land en heeft roots die teruggaan tot 1752. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het crossmediale bedrijf

Magazines Interview

[Interview] Joan Lommen: Donald Duck trekt lezers van alle leeftijden

09-02-2021 | 15:37:08
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Joan Lommen, hoofdredacteur van Donald Duck.

Magazines Interview

[Interview] Philip Fontani: Quest groeit online als kool en de lezers verslinden de nieuwsbrieven

08-02-2021 | 15:58:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Philip Fontani, hoofdredacteur van Quest

Magazines Interview

[Interview] Leontine van den Bos: Margriet is een feest van herkenning voor de gewone, 55-plus vrouw; de positieve aanpakkers van Nederland!

04-02-2021 | 12:07:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. We praten vandaag met Leontine van den Bos, hoofdredacteur van Margriet

Magazines Interview

[Interview] Nicolette Fox: vtwonen is exact daar waar de consument op zoek is naar inspiratie, informatie of een aankoop

02-02-2021 | 10:03:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Nicolette Fox, hoofdredacteur van vtwonen

Magazines Interview

[Interview] Helene van Santen: Kek Mama adviseert adverteerders, biedt een crossmediaal plan én aansprekende content

01-02-2021 | 11:26:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 doen wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Helene van Santen, hoofdredacteur Kek Mama

Outdoor Advertising Interview

[Walk & Talk] Guy Grimmelt (Exterion): Adverteerders zijn super eager om weer naar buiten te gaan

29-01-2021 | 14:49:00
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talks. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media

Magazines Interview

[Interview] Damiaan Hage: Als je informatie over auto’s nodig hebt, kom je al snel uit bij AutoWeek

28-01-2021 | 12:44:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Damiaan Hage, hoofdredacteur van AutoWeek

Magazines Interview

[Interview] Hilmar Mulder: Libelle is en blijft een geliefde klassieker met een vast plekje in veel huishoudens

28-01-2021 | 11:03:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle. 

Magazines Interview

[Interview] Milou Turpijn: Women’s Health heeft een groeiende community van positieve millennials die we in beweging weten te krijgen

26-01-2021 | 16:00:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Milou Turpijn, hoofdredacteur van Women’s Health

Magazines Interview

[Interview] Josephine Kay: Cosmopolitan is dé gateway naar de moeilijk te vangen millennial- en GenZ-doelgroep

26-01-2021 | 10:16:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Josephine Kay, hoofdredacteur van Cosmopolitan

Magazines Interview

[Interview] Olivier Heimel (Runner’s World): Als je hardlopers wilt bereiken, doe je dat veruit het eenvoudigst via ons

19-01-2021 | 15:59:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Olivier Heimel, hoofdredacteur van Runner’s World

Magazines Interview

[Interview] Arno Kantelberg: National Geographic is het oog op de wereld

18-01-2021 | 16:25:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 doen wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Arno Kantelberg, hoofdredacteur van National Geographic

Branded Content Interview

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

28-12-2020 | 13:10:05
Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

TV & Video Interview

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

24-12-2020 | 11:10:00
Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

Branded Content Interview

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

17-12-2020 | 17:20:00
Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

Bioscoop Interview

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

16-12-2020 | 13:21:00
Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

Magazines Interview

[Interview] Neelie Kroes en Janneke Niessen: Als we onze nek niet uitsteken, gebeurt er niets

15-12-2020 | 10:18:00
Voor het LOF jaarboek 2020 organiseerde Jolanda Holwerda een uniek gesprek tussen Neelie Kroes en Janneke Niessen. Daarin kwam ruim aan bod wat vrouwelijke rolmodellen en minimale (tech-)investeringen in “ondernemers die geen witte mannen in een hoodie zijn” met elkaar te maken hebben

Magazines Interview

[Interview] Eveline Helmink over Happinez

14-12-2020 | 10:46:00
Eveline Helmink is hoofdredacteur van Happinez. We spreken haar over het platform, de samenwerking met adverteerders en het roerige jaar 2020