Interviews

[Startups] Ahmed Ali en Tim Smit over Moodus
21-03-2019 | 09:31:46
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Jarik Oosting van SwitchBay.

[Nederlands MediaNetwerk TV] Mikel Burger over Ve Global
20-03-2019 | 10:59:00
In 2009 start een Londens bedrijf met het helpen van andere bedrijven met hun e-commerce. Om klanten die op het laatste moment, bij het winkelmandje, afhaken te verleiden om toch vooral die aankoop alsnog te doen

[Cross Media Case 2019] Laurens de Roode over De Winnaars van Morgen Beginnen Vandaag
20-03-2019 | 08:43:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare zendt de campagne De Winnaars van Morgen Beginnen Vandaag van KPN in als Cross Media Case

[Nederlands MediaNetwerk TV] Phoebe Ohayon over Voice Branding
19-03-2019 | 13:19:00
Phoebe Ohayon is mede-oprichter en partner van Voice Branding, een startup die merken en bedrijven helpt met het ontwikkelen en ontwerpen van hun audio-identiteit. Ze vertelt ons meer over deze nieuwe industrie

[Cross Media Case 2019] Lonneke Martens-Bos over Eneco, een StukjeZon voor iedereen
19-03-2019 | 12:04:39
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare zendt de campagne Eneco, een StukjeZon voor iedereen in als Cross Media Case

[Startups] Jarik Oosting over SwitchBay
19-03-2019 | 11:24:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Jarik Oosting van SwitchBay

[Cross Media Event 2019] Michiel de Jong over Trendship
18-03-2019 | 16:52:06
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NDC mediagroep zendt het Trendship in als Cross Media Event. We spreken met Michiel de Jong, Manager Sales Development bij NDC Mediagroep

[Cross Media Exploitant 2019] Lauren van der Heijden over De Persgroep
18-03-2019 | 11:48:16
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. We spreken met Lauren van der Heijden, Directeur Corporate Sales bij De Persgroep Nederland over waarom dit bedrijf Cross Media Exploitant van het Jaar wil worden

[Cross Media Case 2019] Geert-Jan Telkamp over De Stormruiter
18-03-2019 | 10:12:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NDC mediagroep zendt de voorstelling De Stormruiter in als Cross Media Case. Aan het woord is Geert-Jan Telkamp, Head of Brand Concepts bij NDC mediagroep

[Interview] Roger Verdurmen over Sanoma SYNC
14-03-2019 | 11:35:00
Sanoma Media introduceerde onlangs haar nieuwe full-service marketingcommunicatiebureau Sanoma SYNC. We spreken met Roger Verdrumen, Concept & Strategy Director bij Sanoma over dit initiatief.

[Interview] Hugo Schneider: Het draait binnen TMG weer om de journalistiek
12-03-2019 | 13:59:00
Voor het eerst sinds vele jaren steeg het aantal abonnees van de regionale dagbladen van Telegraaf Media Groep. Aan het roer staat Hugo Schneider, hoofdredacteur bij Holland Media Combinatie, onderdeel van TMG. We spreken hem over de invloed van Mediahuis, trends en flauwekulnieuws

[Cross Media Event 2019] Raoul van Wijk over FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival
12-03-2019 | 12:59:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Vertigo 6 zendt het FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival in als Cross Media Event Aan het woord is Raoul van Wijk, mede-eigenaar van marketing- en pr-bureau Vertigo 6.

[Interview] Dominique Henskens: Branded content is bewezen effectief
12-03-2019 | 12:11:00
Dominique Henskens is Manager Strategy & Concept van MediaLab, onderdeel van de Persgroep. MediaLab maakt creatieve voorstellen voor de corporate accounts van de uitgeverij op basis van hun marketing- en communicatieuitdaging. Veel branded content dus. We spreken haar over de laatste projecten

[Cross Media Case 2019] Aimée Verburgt over Ikgastarten.nl
12-03-2019 | 11:52:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Bureau &content zendt Ikgastarten.nl in als Cross Media Case. Aan het woord is Aimée Verburgt, marketingmanager bij &content

[Startups] Kiran Gange about Rapid Pricer
11-03-2019 | 11:56:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Kiran Gange van Rapid Pricer

[Startups] Frank Kromer over Microphone Media
11-03-2019 | 11:01:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Frank Kromer van Microphone Media

[Startups] Harrit Kingma over Catch-UP
11-03-2019 | 10:27:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Harrit Kingma, oprichter van Catch-UP

[Interview] Stefanie Kooijman (Clear Channel): We doen graag iets terug voor de maatschappij
11-03-2019 | 09:33:00
Stefanie Kooijman is Marketing & Insights Manager bij Clear Channel Nederland. We spreken met haar over de ambities en plannen voor dit jaar

[Interview] Silvia van der Heiden (NFF): Er is geen strakke scheiding meer tussen film, televisie en online
06-03-2019 | 09:39:00
Silvia van der Heiden is sinds mei 2018 directeur van het Nederlands Film Festival. Tevens is ze lid van het managementteam van de VPRO en bestuurslid van onder meer Muziekgebouw aan ’t IJ en Brainwash Festival. Wij spreken haar over de eerste periode bij het NFF en de stand van zaken binnen de Nederlandse film

[Interview] Tomasz Pactwa over de opnames van Herman tegen de Rest in zijn Poolse restaurant
05-03-2019 | 11:53:00
Het door EndemolShine geproduceerde programma Herman tegen de Rest deed de Poolse stad Krakau aan, waar ze langs gingen bij restaurant Trzy Rybki. Wij togen achter Herman aan en spraken met restaurantmanager Tomasz Pactwa over hoe het is als de EndemolShine-karafaan bij je langskomt

[Nederlands MediaNetwerk TV] Mark Miedema over de events van Sanoma
04-03-2019 | 12:53:00
Mark Miedema is sinds 3,5 jaar Director Events bij Sanoma. Hij zorgt ervoor dat lezers en lezeressen op optimale wijze in contact komen met mediamerk, redactie en adverteerders

[Interview] Patrick van Hooy over 5 jaar Value Zipper
04-03-2019 | 11:22:00
Value Zipper bestaat in 2019 alweer vijf jaar. Het bedrijf timmert hard aan de weg met het verbinden van merken aan media, en branded content toevoegen aan speelfilms. We spreken met Patrick van Hooy, directeur/eigenaar

[Startups] Mathijs Visser, Willem Verheijen en Rienk Miedema over Offspring Media
04-03-2019 | 09:47:18
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Mathijs Visser, Willem Verheijen en Rienk Miedema, oprichters van Offspring Media

[Startups] Ruben Balfoort over Commercialreview
04-03-2019 | 09:12:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Ruben Balfoort, founder van Commercialreview.nl

[Startups] Jelmer Wind, Tom Schoufs, Ronen Wolf en Peter Minkjan over 5PM
01-03-2019 | 11:37:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Jelmer Wind, Tom Schoufs, Ronen Wolf en Peter Minkjan van 5PM

[Interview] Madelon Fortuin: NRC groeit in aantal betalende abonnees; we zijn een premium merk en zo positioneren we ons ook
28-02-2019 | 14:46:00
NRC wil niet alleen een kwaliteitsmedium zijn voor lezers maar ook voor adverteerders. Dat heeft de afgelopen jaren geleid tot een aantal resolute beslissingen. We spreken met Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC

[Cross Media Case 2019] Manon Schalkwijk over sportmediabedrijf DAZN
28-02-2019 | 11:57:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. DAZN Group zendt de VZ FIFA 19 FRENZY in als Cross Media Case. Aan het woord is Manon Schalkwijk, Partnership Manager bij DAZN Group.

[Startups] Chris van Vleuten over Show Me Holland
28-02-2019 | 10:28:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Chris van Vleuten van Show Me Holland

[Interview] Jeroen de Graaf (Ematters): Kijk verder dan de hype  
28-02-2019 | 10:25:00
Artificial intelligence en machine learning zijn de buzzwords in de wereld van data. Ze lijken garantie te bieden op conversie. Niets is minder waar, stelt managing director Jeroen de Graaf van Ematters. We spreken hem over hypes en purposes

[Interview] Willem Groeneveld over Sikkom
25-02-2019 | 11:07:45
Sikkom.nl is de brutale nieuws- en videosite voor studenten in Groningen van de NDC Mediagroep. Willem Groeneveld is hoofdredacteur. We spreken hem over het wat & hoe van Sikkom

[Interview] Rob Beijersbergen over Qmusic
22-02-2019 | 10:47:00
Saai is het nooit bij Qmusic. Niet op de radio en niet op de werkvloer. Het lijkt wel of er iedere maand wel weer iets positiefs te melden valt. Hoog tijd om te spreken met Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur bij Qmusic.

[Startups] Carla Verwijmeren en Karin Wekema over Smartvoices
21-02-2019 | 12:25:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Carla Verwijmeren en Karin Wekema, founders van Smartvoices.

[Interview] Willem-Albert Bol: de mooiste erkenning is als samenwerkingen verlengd worden
21-02-2019 | 09:48:00
Willem-Albert Bol is Creative Director van MediaLab. Met als palet het volledige print-, online-, mobile- en radioportfolio van de Persgroep, schakelt zijn team tussen sales, marketing en redacties. We spreken met hem over zijn aanpak

[Interview] Lisette van Eijk (hoofdredacteur VICE Benelux): De scheidslijn tussen branded en redactionele content is altijd duidelijk
18-02-2019 | 11:52:28
Ze begon er als stagiair op de redactie, was er contentmanager, Managing Editor en interim hoofdredacteur. Sinds december 2018 is Lisette van Eijk aangesteld als hoofdredacteur van VICE Benelux. We spreken met haar over haar eerste maanden als beleidsmaker

[Nederlands MediaNetwerk TV] Thomas Hendriks over DFFRNT Media
12-02-2019 | 08:39:00
Thomas Hendriks is senior creative bij DFFRNT Media. Hij werkt er sinds een klein jaar, een periode waarin het bedrijf is gegroeid met een twintigtal nieuwe medewerkers