[DeMediaBelofte 2016] Genomineerd: Didi van Doggenaar | National Account Manager bij Exterion Media
12-11-2015 14:50:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 3821 | Tags:

Didi van Doggenaar is National Account Manager bij Exterion Media. Zij is een van de tien genomineerden voor DeMediaBelofte 2016. Wij spreken haar.

Dag Didi, gefeliciteerd met jouw nominatie! Hoe is het met je?

Heel goed. Net terug van een heerlijke vakantie op Bali.

Kun je Exterion Media introduceren?

Exterion Media is marktleider in buitenreclame.

Waaruit bestaat jouw werk bij Exterion Media?

Binnen Exterion Media ben ik werkzaam in het Agency Team als Accountmanager, waar ik verantwoordelijk ben voor het contact met een aantal bureaus en haar adverteerders.

Hoe is digitalisering buitenreclame aan het veranderen?

Digitalisering staat momenteel nog in de kinderschoenen, maar er worden wel stappen gemaakt. Met name wachtlocaties zoals de NS lenen zich het meest voor digitalisering. We zijn er dan ook heel trots op dat we zijn begonnen met het digitaliseren van Amsterdam CS met full motion advertenties. We merken dat hier een grote behoefte is vanuit bureaus en adverteerders, er liggen hierbij voor de toekomst grote kansen op het gebied van Adaptive Planning en op termijn voor Programmatic Buying.

Wat is jouw rol in het bestuur van YIM?

Het doel van de YIM bestuur is het inspireren van jonge mensen in de media aan de hand van van verschillende events. Sinds maart 2014 ben ik onderdeel van het YIM bestuur en sinds 15 oktober jl. heb ik het ‘voorzitters stokje’ overgenomen van Robbert Uges. Vanuit de voorzittersrol ben ik samen met de andere bestuursleden verantwoordelijk voor het organiseren van de verschillende events , o.a. het YIM Workshop Weekend, YIM@Night maar ook de nieuwe Tafel van 10, een nieuw initiatief waarbij 10 jonge, ambitieuze talenten aan tafel zetten met een inspirerende moderator uit het vak. Daarnaast ben ik als voorzitter van het YIM bestuur tevens toegetreden tot het MWG bestuur.

Wat zie jij als de grote uitdagingen voor de komende jaren voor spelers in buitenreclame?

De grootste uitdaging is om binnen versnipperend media landschap de kracht van het massamedium ,wat buitenreclame is, vast te houden en uit te bouwen. En daarnaast ook focus te blijven houden op alle nieuwe ontwikkelingen die het medium ook biedt, waaronder digitalisering maar ook bijvoorbeeld het gebruik van Beacons.

Hoe kijk jij vanuit het perspectief van Exterion Media naar adverteren en adverteerders? Wat moeten adverteerders doen? En wat moeten zij laten?

Stand out in the crowd! Veel adverteerders kijken naar elkaar en communiceren daardoor vaak op dezelfde wijze. Durf anders te zijn en op te vallen! En daar leent buitenreclame zich natuurlijk uitstekend voor.

Wat zijn jouw ambities?

Binnen 2 jaar MD Exterion Media. Of wellicht iets anders…. Ik ben er nog niet helemaal uit!

Het laatste nieuws?

In december starten we met nog eens  11 nieuwe digitale schermen op Amsterdam CS en per januari 2016 nog eens 8 digitale schermen. Dat betekent dat we begin volgend jaar 30 digitale schermen OP Amsterdam CS hebben.  Top toch!

@DidivDoggenaar
www.exterionmedia.nl

Het overzicht van de genomineerden voor DeMediaBelofte 2016 staat hier

DeMediaBelofte van het Jaar wordt gesponsord door