[Interview] Aldo Breed over zijn deelname aan de Media Rally 2018
19-10-2018 14:23:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 2159 | Tags:

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Aldo Breed rijdt mee met het Kiesjefolders.nl team. Wij spreken hem.

Dag Aldo, kun jij Kiesjefolders.nl introduceren?

Bij Kiesjefolders kunnen consumenten zelf kiezen welke papieren folders zij willen ontvangen. Dit kan een folder van een specifieke retailer zijn maar ook alle folders binnen een interesse gebied. Vorig jaar zijn we begonnen en ons platform heeft nu 40.000 deelnemers die dus iedere week hun zelf samengestelde folderpakket krijgen. Daarnaast is het op het geprinte adresblad voor iedere adverteerder mogelijk om selectief en gepersonaliseerd een boodschap te plaatsen. Dat kan dus zijn gericht op een bepaalde interesse of kenmerk maar zelf ook voor de hele groep van 40.000 deelnemers.

Wat kan Kiesjefolders.nl dat andere bedrijven niet kunnen?

Wij maken het mogelijk om met gebruik van data gericht te communiceren met het krachtige medium papier. En dat voor een hele lage kostprijs, want de kosten worden dus verdeeld over meerdere  partijen.

Wie zijn de leden van het Kiesjefolders.nl team?

Dat zijn mijn collega Willem-Jan van Veen en mijzelf. Wij zijn volledig complementair, dus zonder WJ zou ik bij voorbaat kansloos zijn. En met een andere partner zou er zo maar ergens discussie over kunnen komen wat tot tijdsverlies en sub-optimale antwoorden gaat leiden. Top team.

In welke auto gaan jullie rijden?

We komen met een Porsche; de ideale combi tussen sportiviteit en klasse. De link tussen de traditie, toekomst en succes; dat wat wij bij KJF ook doen met communicatie met papier. En door het open dak continue een 360 graden view.

Wat zijn de special skills van jullie team?

Wij waren tot voor kort beide retailers dus hebben een hele frisse blik op de media wereld.

Wat is het laatste nieuws?

Het zijn spannende tijden in de folderbranche.

Wie of welk bedrijf dagen jullie uit om het tijdens de Media Rally tegen jullie op te nemen?

Graag dagen wij Ron Thomassen van Affiliprint uit. Zijn waren het eerste concept dat een online affiliate model toepast op offline distributie.

www.kiesjefolders.nl
www.mediarally.nl

 

De Media Rally 2018 wordt gesponsord door

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie