
[Interview] Dimitri Heikamp - MPG. - over conversational commerce
Dimitri Heikamp is Client Content Director bij MPG., een full service bureau voor klanten op gebied van strategie, content en creatie.
"Belangrijk is dat we daarbij middelen-vrij denken. Het gaat ons om het vertellen van verhalen die de klanten van onze klanten in het hart raken."
Nederlands MediaNetwerk heeft een meer dan boeiend gesprek met Dimitri Heikamp over conversational commerce, chatbots, time spent, messenger apps en de AH Groenteboost.
Kijken!
www.mpg.today
www.quadia.com
Lees ook:
MPG. ontwikkelt chatbot voor Albert Heijn
Bekijk op Nederlands MediaNetwerk TV ook de interviews met
- Barbara Barend | Oprichter Helden Media
- San Fu Maltha | Oprichter Fu Works
- Jan Riemens | CEO Zoomin.TV
- Ben van der Burg | CCO Triple
- Eric Kip | Managing Director Exterion Media
- Patrick van Hooy | Oprichter Value Zipper
- Madelon Fortuin | Commercieel Directeur NRC
- Marc Stubbé | Managing Partner The CMR Agency
- Marc Verschoor | COO Zenith
- Nico Verspaget | CEO Quadia
- Slaven Mandic | CEO Wayne Parker Kent
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie