[Interview] Marc Stubbé over wat uitgevers kunnen doen tegen dominantie Google en Facebook op online advertentiemarkt
10-04-2017 21:24:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 10447 | Tags:

Marc Stubbé werkt al vele jaren in media en deed een schat aan kennis, ervaring en netwerk op aan zowel adverteeders-, mediabureau- als exploitantzijde.

Zijn werkspectrum van dit moment omvat activiteiten voor en belangen in verschillende bedrijven, adviesfuncties en een aantal commissariaten. Wij spreken hem vandaag in de hoedanigheid van Managing Partner van The CMR Agency, een adviesbureau waar ook Bert Meerstadt en Henk Galavazi bij zijn betrokken.

Vertrekpunt van het interview met Marc Stubbé is een column die hij publiceerde op het Nederlands MediaNetwerk met de titel: Hoe Nederlandse uitgevers een slimme David-aanpak kunnen volgen ten opzichte van de Goliaths Google en Facebook.

Een meer dan boeiend gesprek over uitgeefmodellen, de Europese privacy wetgeving en de introductie van de term CMR; Customer Managed Relationships.

 

www.thecmragency.com


Lees ook:

Hoe Nederlandse uitgevers een slimme David-aanpak kunnen volgen ten opzichte van de Goliaths Google en Facebook


Kijk op Nederlands MediaNetwerk TV ook naar:

[Interview] Nico Verspaget, CEO Quadia: Klanten komen bij ons met één vraag: hoe kan online video bijdragen aan het verwezenlijken van onze doelstellingen

[Interview] Slaven Mandic, CEO Wayne Parker Kent: Zonder techniek is creativiteit alleen maar iets leuks

[Interview] Madelon Fortuin: Bij NRC is het mobile first; al het andere volgt daaruit

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie