[Interview] Roger de Kok over MCR en de Billboard Battle-campagne
13-01-2015 11:30:00 Door: | Hits: 26132 | Tags:

MCR Reclamebureau geeft twee weken lang elke dag een billboardadvertentie en plaatsing weg. Van 7 t/m 21 januari kunnen kleine en grote organisaties zich aanmelden, waarna de battle op 2 februari écht losbarst. We spreken managing director Roger de Kok over de campagne.

Dag Roger, de Battle is begonnen, leuk! Hoe is het met je? Al veel cases binnen?

Ja, dat is zeker leuk. Super om te zien hoe mensen reageren op deze campagne, en natuurlijk erg leuk voor de spirit ook hier bij MCR. We zetten er echt met elkaar de schouders onder. Met mij gaat het dus goed.

En ja, we hebben zeker al veel cases ontvangen. Deze lopen uiteen van kleine ondernemers in de buurt, start-up’s maar ook veel grote spelers die juist deze wedstrijd aangrijpen om een andere case onder de aandacht te brengen dan de dagelijkse campagnes die ze voeren. De variatie is groot en de cases zijn erg interessant.

De Billboard Battle, wat houdt het in? Vertel alles!

De Billboard Battle houdt in dat alle bedrijven en adverteerders van Nederland een reclamemast langs de A13 kunnen winnen. We geven er in totaal 14 weg! Een sympathieke manier om een reclame-uiting voor bedrijven gratis weg te geven.

En natuurlijk is het leuk voor ons om met allerlei verschillende cases en nieuwe contacten te werken. Het enige dat adverteerders hoeven te doen is zich aanmelden op de actiewebsite. Wij verzorgen uiteindelijk 14 mooie uitingen voor op de reclamemast.

Hoe kunnen organisaties meedoen aan de Battle? Wat moeten ze doen om te winnen?

Ze kunnen zich tot en met 21 januari inschrijven op billboardbattle.nl. Enige dat je achter hoeft achter te laten zijn je gegevens en een korte beschrijving van de case die je in gedachten hebt. Op 22 januari maken we de 14 winnaars bekend.

Veel werk dit voor jullie, zonder tegenprestatie. Wat willen jullie met de Billboard Battle bereiken?

Dat klopt. We zien het natuurlijk niet als veel werk. Het is vooral leuk werk. Maar het vraagt ook zeker wat van iedereen bij MCR. De aankomende weken gaan we knallen. We hopen op 14 mooie billboarduitingen met 14 enthousiaste winnaars. En uiteraard, wie weet wat er in de toekomst nog uit deze contacten en wedstrijdperiode kan voortkomen. 

Wat zijn de ambities van MCR Reclamebureau voor 2015?

Mooi werk maken voor onze klanten! En groeien, dit geldt zowel voor de ontwikkeling van mijn mensen als voor MCR breed. We willen het leukste en meest gewilde reclamebureau van Den Haag en omstreken worden.

Wat is het laatste nieuws?

Dat we op zoek zijn naar een getalenteerde en ervaren Art-Director die ons team komt versterken. 

www.mcrreclamebureau.nl

billboardbattle.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

 Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie