[Interview] Valentijn Bras over de explosieve groei van Scoupy
27-02-2018 12:24:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 23831 | Tags:

Scoupy is een platform waarop consumenten dagelijks worden voorzien van acties en aanbiedingen van A-merken.

85 procent van de communicatie verloopt via de Scoupy app, de rest via de website en email. De aanbiedingen zijn supermarkt-onafhankelijk; iedereen kan dus overal meedoen met acties en gebruik maken van aanbiedingen.

Scoupy is begonnen als startup. Sanoma is partner van het eerste uur en inmiddels meerderheidsaandeelhouder. De groeicijfers van Scoupy zijn ronduit spectaculair.

Nederlands MediaNetwerk heeft een meer dan boeiend gesprek met Valentijn Bras, oprichter en CEO van Scoupy.

Kijken!

 

www.scoupy.nl
www.sanoma.nl
www.quadia.com


Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV


www.nederlandsmedianetwerk.tv


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie