Marc van der Haar over Wubbe
03-12-2014 11:30:00 Door: | Hits: 4902 | Tags:

Wubbe haalde onlangs vier nieuwe klanten binnen. Wij spreken Marc van der Haar, partner bij Wubbe

Dag Marc, hoe is het met je?
Heel goed. Het is druk bij Wubbe en dat zie ik uiteraard graag. Veel werk voor bestaande klanten, maar ook onze vier nieuwe klanten brengen een hoop werk met zich mee.

Wat doet Wubbe?
Wubbe is een reclamebureau uit Delft en we werken voor klanten zoals Fleurop, Verstegen, Bram Ladage, Dura Vermeer en Ajax schoonmaakmiddelen. Voor deze merken richten we ons vooral op het behalen van resultaat. Door ons te focussen op strategie én creatie. Daar is ons hele bureau op ingericht. Als aanvulling daarop hebben we een paar jaar geleden het interactieve bureau Fox on the Run opgezet. Een bureau met digitale specialisten die exact weten hoe doelgroepen zich digitaal en interactief bewegen.

Op wie richt Wubbe zich?
Wij richten ons vooral op merken die zich, net als ons, durven aan te passen aan de tijd. En die de ambitie hebben van een A-merk.

Vier nieuwe klanten er bij. Vertel!
Ja geweldig. Vier nieuwe klanten in twee maanden, dat is best wel uniek te noemen. Veranderende tijden vragen om een veranderende aanpak. Daarom hebben we Wubbe omgevormd van een full service bureau naar een bureau met de focus op strategie en creatie. Aangevuld met de interactieve kennis en expertise van Fox on the Run. Dit zorgt voor een lean&mean aanpak die aansluit bij de tijd van nu. En dat lijkt zich nu uit te betalen. Zo mogen we aan de slag voor Zandvliet Vleeswaren, Croon Elektrotechniek, UniCarriers en Falck.

Wat zijn jullie ambities?
Wij willen dé adviseurs zijn op het gebied van strategie en creatie voor klanten met ambitie.

Hoe zal de advertentiemarkt zich in 2015 ontwikkelen?
2015 wordt ons inziens het jaar van het individualisme. Daarmee wil ik zeggen dat advertenties steeds persoonlijkere content zullen gaan bevatten, gericht op specifieke personen en groepen. Daardoor zal ook digital en mobile advertising een grotere vlucht nemen. Bij Wubbe realiseren we ons dat al een tijd en halen daar beduidend betere resultaten mee. 

Wat is het laatste nieuws?
Het laatste nieuws is dat we misschien binnenkort nóg een nieuwe klant kunnen melden. Maar daar kan ik nu nog niets over zeggen. 

www.wubbe.nl


 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

 Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie