[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05
15-01-2020 10:15:00 Door: Katja Brokke | Hits: 3061 | Tags:

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland.

Knol: "Klanten vragen om steeds meer dan alleen communicatie. Ze zijn veel bedrijfskritischer en fundementeler verbonden aan de business van vandaag. Een voorbeeld: als je een ecosysteem om een merk heen bouwt, heb je de regie over al die verschillende contactmomenten in de journey en door die regie op elkaar af te stemmen, kom je heel dichtbij een bepaalde klantbeleving. En dat is wat wij altijd prediken."

Meer weten? Bas Vlugt van het Nederlands MediaNetwerk had een interessant gesprek met Edward Knol in de Quadia Studios. Kijken!

www.born05.com
www.quadia.nl

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV.

 

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie