Allard Ruyl over BrandDeli
24-10-2013 07:07:00 Door: Nico Scherphuis | Hits: 5106 | Tags:

Discovery Networks Benelux en Viacom International Media Networks hebben gezamenlijk de ad sales organisatie BrandDeli opgericht. Wij spreken Allard Ruyl, CEO van BrandDeli.   

 

Wat is BrandDeli? 

"BrandDeli is dé nieuwe grote speler op de Nederlandse televisiemarkt. Ons menu bestaat uit mooie, sterke merken met een ongekend hoog bereik. Maar we zijn veel meer dan dat. Wie straks bij ons binnenloopt, mag buitengewoon hoge service, vakmanschap en vooral heel veel passie en creativiteit verwachten. We zetten alles op alles om ervoor te zorgen dat BrandDeli de allerbeste in de markt gaat worden. Inclusief de beste mensen, die hebben we namelijk al."

 

Welke zenders zijn in BrandDeli vertegenwoordigd en om welk gezamenlijk marktaandeel gaat het? 

"Op alfabetische volgorde: Comedy Central – Comedy Central Family – Discovery Channel – ID – MTV – Nickelodeon – TeenNick en TLC. Daarmee hebben we een stevig marktaandeel. In augustus en september 2013 op de doelgroep 20-34 17% en op de doelgroep 20-49 13%."

 

Wat is de afzonderlijke inbreng van Discovery en Viacom?

"Beide bedrijven zijn voor 50% aandeelhouder in deze nieuwe entiteit. De inbreng is een gigantische hoeveel kennis van de doelgroepen die naar al onze zenders kijken en natuurlijk de beide sales organisaties en sterkste mediamerken in Nederland. Er staan straks 67 professionals achter de counter, vakidioten die bulken van het specialisme dat ze graag met adverteerders, bureaus en mediabureaus willen delen...

 

lees verder op de website van Initiative

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie