Anouk Last – BrandDeli – over Branded Content
21-01-2014 21:25:27 Door: Nico Scherphuis | Hits: 4568 | Tags:

Op 30 januari vindt in De Fabrique in Utrecht het Branded Content Event plaats. Een van de sprekers is Anouk Last, Manager Brand Partnerships Kids bij BrandDeli. Wij spreken met haar.

 

Dag Anouk, hoe is het met je?

Het gaat goed. 2014 kent een vliegende start, dus dat biedt perspectief voor de rest van het jaar...

 

Wat is BrandDeli?

BrandDeli is de nieuwe speler op de Nederlandse televisiemarkt. We vertegenwoordigen 12 merken/zenders en hebben daardoor een groot marktaandeel, veel kennis van doelgroepen, weinig waste want we schieten met scherp. De ambitie is groot.

 

Sinds de lancering van BrandDeli vorig jaar is het bedrijf omgeven door dynamiek. Hoe gaat het nu?

Het gaat goed met BrandDeli. De start is heftig, de gesprekken zijn stevig maar veelal positief. We gaan recht op ons doel af en dat is de beste worden in de markt.

 

Wat is jullie visie op branded content?

De kracht van Branded Content is dat het adverteerders in staat stelt om reclameboodschappen op een meer positieve/geloofwaardige/eerlijke manier te communiceren dan in reguliere reclameblokken of advertentiepagina’s. Dat komt onder meer doordat het dicht tegen de redactionele look & feel van een medium aanzit en hiermee een hoge geloofwaardigheid of likeability van de boodschap oplevert. De kijkers zien branded content in vergelijking met advertenties vooral als leuker, aansprekender, eerlijker en interessanter. Ook scoort branded content hoog op betrouwbaarheid en geloofwaardigheid.

 

Op het Branded Content Event ga je het onder meer hebben over het European Youth Olympic Festival en Nickelodeon. Vertel!

Ik kan hier natuurlijk nu nog niet teveel over vertellen maar kan wel alvast aanstippen dat wij Mediapartner zijn geweest van EYOF en dat we daar een zeer succesvolle Brand Solutions campagne hebben ontwikkeld, geproduceerd en uitgerold.  

 

www.branddeli.nl

 

www.brandedcontentevent.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie