Liedewij Hentenaar over RAB, radio en de adverteerdersmarkt
02-06-2013 14:43:10 Door: Nico Scherphuis | Hits: 5505 | Tags:

Het zijn dynamische tijden in de radiowereld. Digitalisering lijkt het centrale thema maar er gebeurt veel meer. Wij spraken Liedewij Hentenaar, directeur RAB.

 

Dag Liedewij, je bent sinds zes maanden directeur van RAB. Hoe bevalt het?

"Het is super, de radiowereld heeft mooie sterke merken, dus vanzelfsprekend ook goede mensen die bij de stations werken.  Dat maakt mijn werk interessant  en verdiepend omdat ik hier onderdeel van mag zijn. En bovenal maakt radio mensen blij,  zowel de consument als ook mij dus. Een heerlijke, positieve omgeving waarin waarde creëren voorop staat."

 

Kun je het RAB introduceren? Wat doet het RAB?

"Kortweg gezegd promoot RAB radioreclame. Dat doen we voor alle radiozenders landelijk en regionaal, publiek en commercieel. Promotie op basis van informatie, kennis, onderzoek en toepasbaarheid. Dat betekent dat ik  mediabureaus,  adverteerders en reclamebureaus bezoek om onze kennis te delen. Daarnaast doe ik veel spreekbeurten en gebruikt RAB radioreclame en events om de kracht van radio en de kennis over de effecten van radioreclame te vergroten...

 

Lees verder op de webiste van Initiative

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie. Job postings gratis