Maira Evers over de nieuwe positionering van The Gardeners
24-10-2013 13:23:25 Door: Nico Scherphuis | Hits: 7203 | Tags:

The Gardeners is in 2009 begonnen als digitaal PR-bureau. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een activatiebureau met een sterke voorliefde voor PR en Social.

 

Oprichter en directeur Maira Evers: "Wij zien een groot verschil tussen storytelling en storybuilding. Daarom geloven wij in een interactieve relatie tussen merk en doelgroep. We brengen die interactie op gang, bouwen deze uit en versterken ’m, kortom: we grow interactions. Deze nieuwe positionering is te vinden op onze gloednieuwe website. Lees er alles over op thegardeners.nl.

 

Voor mooie merken mogen we mooie dingen bedenken. Onze nieuwe positionering is ingezet met het project dat wij voor Marktplaats hebben gedaan: de Marktplaats Pop-up Twitter Veiling, een Twitter veiling en pop-up store in één. Een unieke crossover tussen online en offline, waarbij we de doelgroep actief hebben betrokken en Marktplaats op een sympathieke manier hebben neergezet. Bekijk de Marktplaats casefilm en alle andere casefilms hier

 

 

We blijven groeien. Niet alleen op de voorgrond, maar ook achter de schermen. Dit mede dankzij alle mensen die bij The Gardeners werken en zijn komen werken. Met het team bouwen we aan veel projecten voor fijne klanten en blijven we ons inhoudelijk ontwikkelen.

 

We zijn nog op zoek naar een Senior Strateeg. Ken je iemand of heb je zelf interesse? Bekijk hier de vacature."

 

 

 

www.thegardeners.nl

www.twitter.com/thegardeners

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie