Sander Volten – Kingsday – over Zwarte Boekjes Avond
19-11-2013 15:00:03 Door: Nico Scherphuis | Hits: 5764 | Tags:

 

 

Kingsday organiseert op 27 november de derde editie van Zwarte Boekjes Avond. Wij spreken managing director en partner Sander Volten.

 

Dag Sander, hoe is het met jou?

"Het kan bijna niet beter. We knallen het jaar uit en de vergunningsaanvraag voor Koningsdag/Kingsday 2014 is er net uit."

 

Kun je Kingsday introduceren?

"We zijn Kingsday twee jaar geleden met z'n vieren - de anderen zijn Eric Ytsma, Sicco Beerda, Bram de Rooij -  begonnen met de ambitie om snel weer te spelen in de Champion's League. Grote woorden maar we zijn hard op weg (je kunt de tune al bijna horen). Door het creëren van conversation value met een mix van PR, Advertising, en Digital bouwen wij opvallende (inter)nationale campagnes voor de leukste klanten zoals Duyvis, MINI, Bloemenbureau Holland, SMINT, Danerolles, Knorr, Moneyou, en sinds kort de Hartstichting."

 

Wat is Zwarte Boekjes Avond en waarom organiseren jullie dat?

"Iedereen heeft wel eens een briljant idee en schrijft dit op in zijn zwarte boekje. Vaak genoeg gebeurt er nooit iets met dit idee. Uit luiheid maar vaak genoeg omdat je zelf niet verder komt. Deze avond stellen wij top reclame-talent beschikbaar om in sessies van 15 minuten jouw idee een stap verder te brengen. Niet om daar commercieel van te profiteren maar omdat wij geloven dat wij hier talent en hun ideeën echt mee verder helpen. En dat wij dit talent ook een avond van dichtbij kunnen aanschouwen is mooi meegenomen!"

 

 

Welke internationale reclamehelden komen er dit jaar?

"Je hebt het echt over de creme de la creme: Jeroen Annokkee, de meest bekroonde commercialregisseur van NederlandBoyd Coyner, prijswinnend Creative Director van Impossible is Nothing voor Adidas, nu oprichter en co-ecd van bureau MeanWhilePeter Hamelinck, Creative Director G-Star, veel bekroond reclamecreatief, Bart van der Vliet, Global Communication Strategist op zo'n beetje alle grote consumentenmerken, Karen de Loos, steengoeie marketing- & communicatieadviseur, nog betere matchmaker en de vier partners van Kingsday, samen ook goed voor een stuk of honderd internationale reclameprijzen."

 

Wie mag zich nog voor de avond inschrijven? En hoe?

"In principe iedereen met een briljant idee in zijn zwart boekje. In de praktijk vooral veel jonge, talentvolle creatieven en studenten. Ook inschrijven? Kijk dan hier."

 

Wat is het laatste nieuws?

"Elke dag wel wat nieuws. Misschien wel leuk om te melden dat deze week de nieuwe geïntegreerde campagne van Duyvis van start gaat. Wat een fuif om te mogen werken aan een merk met zo'n historie!"

 

www.kingsday.com

www.twitter.com/sandervolten

 

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie