Nieuws.
Hearst UK’s House Beautiful signs brand licensing deal with bed retailer Dreams
13-08-2020 | 18:13:49
UK specialist bed retailer Dreams and House Beautiful, home interiors magazine brands have launched an exclusive new collection of bedroom furniture in a new brand licensing partnership deal.
LINDA.foundation en Albert Heijn geven duizend gezinnen groente- en fruitbonnen
30-07-2020 | 11:41:00
Albert Heijn heeft 50.000 euro gedoneerd aan LINDA.foundation in de vorm van cadeaubonnen waarmee duizend gezinnen die een steuntje kunnen gebruiken, groente en fruit bij Albert Heijn kunnen kopen
Voetbal International zoekt cultheld
29-07-2020 | 13:05:00
Voetbal International is op zoek naar de ultieme cultheld. De voetbaltitel biedt via haar website de mogelijkheid via een poll de komende weken de mogelijkheid de grootste cultheld van die week te kiezen
Hearst UK launches modern product testing facility
23-07-2020 | 16:05:37
Premium content and experience company has opened The Hearst Institute, a brand new, state-of-the-art product testing facility in Feltham, South West London.
[Onderzoek] Kantar: advertenties in magazines sluiten aan bij interesse lezer
16-07-2020 | 16:25:00
De consument ervaart een sterke fit tussen magazines en de reclame daarin. Advertenties sluiten aan bij hun persoonlijke interesses. Dit blijkt uit het onderzoek Mediabeleving 2020 dat is uitgevoerd door Kantar in samenwerking met de MMA, bvA, NDP Nieuwsmedia en Outreach
Social Friendz lanceert tijdschrift over Instagram  
14-07-2020 | 15:53:41
Influencer-marketingagency Social Friendz komt met een magazine rondom het thema Instagram. De eerste editie heet De perfecte Instagram-foto en biedt een kijkje in de wereld van social media en influencers
Sanne Groot Koerkamp verlaat Hearst Netherlands
14-07-2020 | 13:10:00
Sanne Groot Koerkamp vertrekt op 1 september als hoofdredacteur van Quest. Ze beraadt zich op een toekomst in de non-profit sector
Reisvakblad TravelPro gaat verder als digitaal magazine
14-07-2020 | 10:46:43
Reisvakblad TravelPro is afgelopen weekend voor het eerst verschenen in een digitaal design. Daarmee is het magazine, na ruim 25 jaar te zijn uitgekomen in print, van start gegaan met een nieuwe fase
Albert Heijn lanceert met LINDA. eenmalig tijdschrift VRUCHT.
10-07-2020 | 15:36:00
Albert Heijn heeft samen met de redactie van LINDA. een éénmalige uitgave gemaakt van het tijdschrijft VRUCHT. Daarmee wil de supermarkt een ode aan groente en fruit brengen
Value Zipper neemt salesactiviteiten HP/De Tijd over
07-07-2020 | 07:10:00
Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie van HP/De Tijd en de daaraan gekoppelde commerciële proposities. Met de toevoeging van HP/De Tijd versterkt Value Zipper haar positie in het opinie segment
Hearstlab invests in London fintech company Akoni
06-07-2020 | 12:20:24
HearstLab, an investor in women-led startups, has invested in London-based financial technology company Akoni.
Louise van Nispen start als Managing Director bij LINDA.
02-07-2020 | 18:13:00
Louise van Nispen start per 15 juli als managing director van LINDA. naast haar rol als CEO van Talpa Gaming. Voordat zij bij Talpa Network aantrad, was Louise van Nispen werkzaam bij het toenmalige Sanoma Media Netherlands als Domain Director Women
Kek Mama Cross Media Merk van het Jaar 2020
01-07-2020 | 11:11:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards uitgereikt. Kek Mama dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Helene van Santen, hoofdredacteur van Kek Mama
Hearst Netherlands lanceert campagne Pak deze zomer zelf goud
30-06-2020 | 14:26:00
Hearst Netherlands lanceert op 29 juni zijn zomercampagne. Onder de noemer Pak deze zomer zelf goud, wordt op ludieke manier ingehaakt op de sportzomer die door het coronavirus niet doorgaat
LINDA.meiden is grootste titel voor jonge vrouwen
26-06-2020 | 15:22:00
LINDA.meiden is met afstand de grootste titel binnen het concurrentieveld bladen voor jonge vrouwen. Het blad stijgt als enige printtitel met een positieve index van 103 ten opzichte van kalenderjaar 2019
Mariëlle Arts verlaat LINDA.
25-06-2020 | 12:06:00
Mariëlle Arts, zakelijk directeur LINDA., verlaat LINDA. na 11 jaar. Na de overname door Talpa Network in maart 2019 had Mariëlle Arts de leiding over het integratieproces van LINDA
Cosmopolitan met 3D-omgeving op Instagram Story
11-06-2020 | 15:21:00
Cosmopolitan heeft een 3D-omgeving gelanceerd bij de uitgave van haar maandblad. Via de Instagram Story die samen met het feministische kunstcollectief The TittyMag is gemaakt, kunnen gebruikers rondkijken
Samira Nasr appointed Editor in Chief of Harper’s Bazaar U.S edition
10-06-2020 | 12:01:00
Hearst Magazines has appointed Samira Nasr editor-in-chief of the U.S. edition of Harper’s Bazaar, overseeing content strategy and development across the brand’s print and digital platforms.
Uitgeverij Pijper Media wil Nieuwe Revu omvormen tot Panorama-bijlage
05-06-2020 | 17:03:43
Uitgeverij Pijper Media wil Nieuwe Revu omvormen tot een bijlage van Panorama. Dit maakte hoofdredacteur Jonathan Ursem bekend via zijn twitter-account middels een brief aan collega's
New Skool Media kiest voor een partnership met Adhese
29-05-2020 | 12:47:00
De Nederlandse uitgever New Skool Media van onder andere Elsevier Weekblad, Delicious, Formule 1, Fiets Columbus Travel en Truckstar stelt de advertising inventory van 18 sites beschikbaar via Adhese
De Ondernermer start met HybridEvents
28-05-2020 | 13:45:00
De Ondernemer, het zakelijke platform van DPG Media, komt met HybridEvents. Daarmee wil het bedrijf de combinatie maken van fysieke evenementen en online evenementen
[Cross Media Merk 2020] Nieke Mulder over Vogue
26-05-2020 | 10:20:57
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands zendt Vogue in als Cross Media Merk. We spreken met Nieke Mulder, Brand Manager bij Vogue
DMS 2020 rondt harmonisatie met NOM Printmonitor af
20-05-2020 | 14:47:00
De Stichting DMS (Decision Makers Survey) heeft een recente editie van het bereiksonderzoek onder zakelijk beslissers gepubliceerd. Deze editie is geharmoniseerd met de NOM Printmonitor
150ste editie Kek Mama verschenen
15-05-2020 | 14:38:00
De 150ste editie van Kek Mama is verschenen. In het jubileumnummer brengen bekende moeders een ode aan dé vrouw die hen altijd heeft geïnspireerd. De cover wordt gesierd door Hanna Verboom
Vakmedianet doneert advertentieruimte aan non-profitorganisaties
14-05-2020 | 12:55:00
Vakmedianet, het B2B-mediabedrijf bekend van titels als Cobouw, Distrifood, Misset Horeca, AM, Logistiek, PW en Vastgoedmarkt, doneert vijf mediapakketten aan non-profitorganisaties
Pamela Boumeester benoemd tot commissaris WPG Uitgevers
06-05-2020 | 15:01:00
Pamela Boumeesters is per 1 mei 2020 benoemd tot commissaris bij WPG Uitgevers. Ze zal in de zomer van 2020 het voorzitterschap overnemen van Herman Pabbruwe
Sanoma Media Netherlands ziet in eerste kwartaal 2020 halvering nettoresultaat
30-04-2020 | 18:34:00
Sanoma Media Netherlands behaalde in het eerste kwartaal van 2020 een halvering van haar nettoresultaat. Dit blijkt uit de rapportage die het beursgenoteerde Sanoma bekend heeft gemaakt
Overname is een feit: Sanoma Media Netherlands voortaan DPG Media
20-04-2020 | 16:18:00
De overname van Sanoma Media Netherlands door DPG Media is per 20 april 2020 om 15:00 uur een feit. Het bedrijf noemt zich voortaan DPG Media. DPG Media heeft 460 miljoen euro betaald voor de overname
134.000 vrouwelijke christelijke ouderen krijgen Libelle of Margriet
17-04-2020 | 13:45:00
134.000 vrouwelijke ouderen die lid zijn van de christelijke seniorenorganisatie KBO-PCOB krijgen dankzij een samenwerking met Sanoma, PostNL en Greetz een gratis Margriet of Libelle met een kaartje toegestuurd
Hearst Live and Women's Health event goes digital
07-04-2020 | 11:45:00
Hearst Women’s health 2020, UK's biggest health and wellness festival, went digital over the weekend through a new Get Fit Done Community Facebook page
Hearst UK launches remote pop-up creator network for branded content
03-04-2020 | 15:15:00
Premium content and experience business, Hearst UK, has launched a pop-up Creator Network of trusted editors, influencers, photographers and video creatives.
Sanoma organiseert Sanoma Bootcamp webinar
01-04-2020 | 13:13:00
Op 23 april 2019 organiseerde Sanoma Bootcamp de eerste Breakfast Bootcamp, een training voor mediacollega's. In april 2020 zal er een derde editie van de Breakfast Bootcamp zijn
Sanoma schrapt winstverwachting 2020
25-03-2020 | 14:26:00
Sanoma heeft haar omzet en winstverwachting voor 2020 geschrapt. In februari 2020 verwachtte het bedrijf nog een stabiele omzet en stabiel resultaat van een netto operationeel margeresultaat (EBIT-margin) van circa 15 procent
Anne Marije de Vries Lentsch volgt Vincent Siegelaar op als CCO bij Hearst Netherlands
25-03-2020 | 12:49:00
Hearst Netherlands heeft Anne Marije de Vries Lentsch benoemd tot Chief Commercial Officer. In deze nieuwe rol overziet ze beide commerciële b2b-afdelingen van Hearst Netherlands
[Cross Media Case 2020] Olivier Heimel over Boost 2 Berlin van Adidas
19-03-2020 | 10:31:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Hearst Netherlands draagt Boost2Berlin van Adidas voor als Cross Media Case. We spreken met Olivier Heimel
[Cross Media Case 2020] Josephine Kay over Cosmopolitans Augmented Reality cover
19-03-2020 | 10:09:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Hearst Netherlands draagt Cosmopolitans Augmented Reality-cover: bringing print to digital voor als Cross Media Case. We spreken met Josephine Kay
[Cross Media Innovatie 2020] Michiel Muller en Menno Zevenbergen over Hey Google, ik wil met de Donald Duck praten
17-03-2020 | 13:04:00
DPG Media en Greenhouse sturen Hey Google, ik wil met De Donald Duck praten in als Cross Media Innovatie van het Jaar 2020. Wij spreken met Michiel Muller, online coördinator Donald Duck bij DPG Media en Menno Zevenbergen, Head of Conversational bij Greenhouse
Simon Keizer, Sander Lantinga en Sophie columnisten LINDA.nl
11-03-2020 | 15:46:00
Zanger Simon Keizer, Radio 538-dj Sander Lantinga en het pseudoniem Sophie starten in de maand maart 2020 met eigen columns op de website LINDA.nl
Caren Wassink vertrekt bij LINDA., Kiki Maaskant nieuwe directeur B2B
14-02-2020 | 13:31:14
LINDA. heeft Kiki Maaskant aangetrokken als directeur B2B LINDA. Caren Wassink, de huidige B2B-directeur, heeft na 4,5 jaar besloten om LINDA. te verlaten om haar droom - het opstarten van een eigen hotel - waar te maken
Kek Mama vernieuwd
14-02-2020 | 11:18:55
Kek Mama is vernieuwd en heeft naast nieuwe columns ook nieuwe rubrieken, een nieuwe pay-off en regelmatig een essay