Nieuws.
Amnesty en Tosti Creative lanceren de glossy Glamoria!
12-12-2018 | 12:01:00
In Glamoria! vind je niet het laatste nieuws uit 't Gooi of de beste anti-aging tips. Als lezer kom je alles te weten over de hopeloze situatie in de Griekse vluchtelingenkampen
Miljuschka Witzenhausen columnist bij Flair
10-12-2018 | 14:12:00
In november verscheen het eerste nummer van Flair in de nieuwe stijl. Met onder andere een nieuwe columnist: presentatrice en tv-kok Miljuschka Witzenhausen
Samenwerking muziekmagazine Soundz en Ziggo Dome
06-12-2018 | 14:31:37
De samenwerking zal bestaan uit het inzetten van elkaars platformen voor concertnieuws en andere commerciële activiteiten
&C opent winkel en café, redactie verhuist
06-12-2018 | 14:20:00
Vanaf januari krijgt de redactie een nieuwe werkplek die gecombineerd wordt met een winkel en een café waar bezoekers producten kunnen kopen en koffie kunnen drinken
Vincent Siegelaar commercial director Hearst Netherlands
04-12-2018 | 21:01:00
Vincent Siegelaar wordt per 1 januari 2019 verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Netherlands
Bekendmaking nominaties LOFonderscheiding voor Vakinformatie 2019
23-11-2018 | 14:13:00
De LOFonderscheiding voor Vakinformatie is de tweejaarlijkse kwaliteitsonderscheiding voor vakinformatieve media voor beroep en bedrijf
Hearst Create wint tijdens Grand Prix Content Marketing
23-11-2018 | 13:33:00
Lifestylecontentmarketingbureau Hearst Create heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2018 de Bekroning Beste Fotografie ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald
Eisma Media Groep neemt vakblad Houtwereld over van Vakbladen.com
22-11-2018 | 09:59:47
Per 1 januari wordt het branchevakblad Houtwereld en aanverwante uitgaven door Eisma Media Groep van uitgeverij Vakbladen.com overgenomen
Gerard van Roekel winnaar National Geographic Fotowedstrijd 2018
19-11-2018 | 10:15:00
In de jury namen dit jaar fotografen Sacha de Boer, Marco Borsato, Ruben Smit, Frederik Buyckx en juryvoorzitter Aart Aarsbergen plaats
&C presenteert Trendboek AND SEE 2019
19-11-2018 | 10:09:01
&C brengt in samenwerking met L’Oréal en Etos het Trendboek AND SEE 2019 uit. In dit softcoverboek van 228 pagina’s vind je de trends voor volgend jaar
Sanoma verkoopt Head Office België
16-11-2018 | 10:16:22
Head Office België gaat per direct zelfstandig verder. Head Office Nederland blijft onderdeel van Sanoma Media Netherlands
Hearst presenteert Dylan Magazine
12-11-2018 | 10:19:43
Dylan Magazine is een magazine voor kinderen rondom een van de grootste Nederlandse YouTubers van dit moment: Dylan Haegens
Delicious. komt met kookboek Delicious. Elke dag bijzonder!
06-11-2018 | 10:35:39
In Delicious. Elke dag bijzonder! staan meer dan 101 internationale gerechten met een twist door Food Director Phoebe Wood
Margriet viert 80-jarig bestaan
06-11-2018 | 10:24:14
Om het jubileum te vieren lanceert Margriet de expositie Gewoon Stoer in Amsterdam. Fotografe Sacha de Boer heeft de kracht van 80 vrouwen vastgelegd en het jubileumnummer is gemaakt door een junior-redactie
Een queeste naar de bereikcijfers van dagbladen en tijdschriften
06-11-2018 | 09:25:29
Mediumbereik is belangrijk voor adverteerders, mediabureaus en exploitanten. Hier volgt een verslag van een zoektocht naar bereikcijfers van dagbladen en tijdschriften