Interviews.
[Interview] Renée van Breukelen: Mijn Geheim is een papieren vriendin die lezeressen verbindt
02-03-2021 | 11:57:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Renée van Breukelen, hoofdredacteur van Mijn Geheim
[Interview] Annalot Boersma: Santé brengt brands en producten die goed bij ons passen mooi onder de aandacht
01-03-2021 | 15:00:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Annalot Boersma, chef redactie van Santé
[Interview] Sterre van Leer: Lezers vertrouwen Psychologie Magazine vanwege onze basis in de wetenschap
23-02-2021 | 11:48:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Sterre van Leer, hoofdredacteur van Psychologie Magazine
[Interview] Irene Smit: Flow heeft een unieke formule, een groot bereik en een lezersgroep die je nergens anders vindt
18-02-2021 | 11:45:27
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Irene Smit, hoofdredacteur van Flow
[Interview] Anke de Jong: Samenwerken met Glamour biedt niet alleen branding maar ook omzet
15-02-2021 | 12:53:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour
[Interview] Joan Lommen: Donald Duck trekt lezers van alle leeftijden
09-02-2021 | 15:37:08
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Joan Lommen, hoofdredacteur van Donald Duck.
[Interview] Philip Fontani: Quest groeit online als kool en de lezers verslinden de nieuwsbrieven
08-02-2021 | 15:58:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Philip Fontani, hoofdredacteur van Quest
[Interview] Leontine van den Bos: Margriet is een feest van herkenning voor de gewone, 55-plus vrouw; de positieve aanpakkers van Nederland!
04-02-2021 | 12:07:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. We praten vandaag met Leontine van den Bos, hoofdredacteur van Margriet
[Interview] Nicolette Fox: vtwonen is exact daar waar de consument op zoek is naar inspiratie, informatie of een aankoop
02-02-2021 | 10:03:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Nicolette Fox, hoofdredacteur van vtwonen
[Interview] Helene van Santen: Kek Mama adviseert adverteerders, biedt een crossmediaal plan én aansprekende content
01-02-2021 | 11:26:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 doen wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Helene van Santen, hoofdredacteur Kek Mama
[Interview] Damiaan Hage: Als je informatie over auto’s nodig hebt, kom je al snel uit bij AutoWeek
28-01-2021 | 12:44:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Damiaan Hage, hoofdredacteur van AutoWeek
[Interview] Hilmar Mulder: Libelle is en blijft een geliefde klassieker met een vast plekje in veel huishoudens
28-01-2021 | 11:03:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle. 
[Interview] Milou Turpijn: Women’s Health heeft een groeiende community van positieve millennials die we in beweging weten te krijgen
26-01-2021 | 16:00:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Milou Turpijn, hoofdredacteur van Women’s Health
[Interview] Josephine Kay: Cosmopolitan is dé gateway naar de moeilijk te vangen millennial- en GenZ-doelgroep
26-01-2021 | 10:16:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Josephine Kay, hoofdredacteur van Cosmopolitan
[Interview] Olivier Heimel (Runner’s World): Als je hardlopers wilt bereiken, doe je dat veruit het eenvoudigst via ons
19-01-2021 | 15:59:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Olivier Heimel, hoofdredacteur van Runner’s World
[Interview] Arno Kantelberg: National Geographic is het oog op de wereld
18-01-2021 | 16:25:00
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 doen wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Arno Kantelberg, hoofdredacteur van National Geographic
[Interview] Neelie Kroes en Janneke Niessen: Als we onze nek niet uitsteken, gebeurt er niets
15-12-2020 | 10:18:00
Voor het LOF jaarboek 2020 organiseerde Jolanda Holwerda een uniek gesprek tussen Neelie Kroes en Janneke Niessen. Daarin kwam ruim aan bod wat vrouwelijke rolmodellen en minimale (tech-)investeringen in “ondernemers die geen witte mannen in een hoodie zijn” met elkaar te maken hebben
[Interview] Eveline Helmink over Happinez
14-12-2020 | 10:46:00
Eveline Helmink is hoofdredacteur van Happinez. We spreken haar over het platform, de samenwerking met adverteerders en het roerige jaar 2020
[Interview] Heleen Peverelli over Yoga Magazine
10-12-2020 | 15:04:00
Heleen Peverelli is hoofdredacteur van Yoga Magazine. Wij spreken haar over de dynamiek van haar mediamerk in het buitengewone jaar 2020
[Interview] Jolanda Holwerda: Vrouwelijk talent in de spotlight zetten blijft mijn missie
07-12-2020 | 12:08:00
Jolanda Holwerda is hoofdredacteur en oprichter van het platform Lof. Wij spreken haar over de broodnodige cultuurverandering in typische mannenbolwerken als het bedrijfsleven en het openbaar bestuur en dus ook in marketing en media
[Interview] Anke Braams over Denksport
17-11-2020 | 09:48:00
Anke Braams is Managing Director Nederland bij Keesing Media Group B.V., uitgever van onder meer Denksport. We spreken haar over puzzelen tijdens en na de lockdown en de stappen richting braintainment
[Interview] Alida Dijk over Zin en digitalisering door de coronacrisis
09-11-2020 | 11:12:00
Alida Dijk is hoofdredacteur van Zin magazine. Wij spreken haar over de dynamiek van haar mediamerk in het buitengewone jaar 2020
[Interview] Peter Contant en Ivo Janssens over de lancering van CLASSY Lifestyle
28-10-2020 | 12:24:00
“Wat veel mensen niet weten is dat we dit project uitgevoerd hebben in een zeer korte tijd. Daar ben ik heel trots op. Ons team werd afgelopen jaar steeds sterker en tijdens zo’n operatie realiseer je je hoe professioneel alles is geworden. Fantastisch om te zien."
[Interview] Tom Kellerhuis over HP/De Tijd in 2020
27-10-2020 | 21:59:00
Tom Kellerhuis is hoofdredacteur van HP/De Tijd. Wij spreken hem over de dynamiek van zijn mediamerk in het buitengewone jaar 2020: "We zagen het aanvankelijk somber in, maar met het dubbeldikke zomernummer hebben we het hele jaar goedgemaakt."
[Interview] Lauren van der Heijden over digitalisering van tijdschriften
08-09-2020 | 11:11:00
Lauren van der Heijden is directeur advertising bij DPG Media. Na de overname van Sanoma heeft het bedrijf grootse plannen met de tijdschriften. “Wij geloven echt dat we tijdschriften kunnen digitaliseren”, vertelt hij bij Nederlands Media Netwerk TV
[Interview] Koen Dittmar over de conversational lead banners van Mannenmedia
14-08-2020 | 15:52:00
Sinds kort biedt Mannenmedia adverteerders de mogelijkheid zogeheten conversational banners in te zetten op websites. Koen Dittmar is Head of Sales bij Mannenmedia. We vragen hem naar deze ontwikkeling
Kek Mama Cross Media Merk van het Jaar 2020
01-07-2020 | 11:11:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards uitgereikt. Kek Mama dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Helene van Santen, hoofdredacteur van Kek Mama
[Cross Media Merk 2020] Nieke Mulder over Vogue
26-05-2020 | 10:20:57
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands zendt Vogue in als Cross Media Merk. We spreken met Nieke Mulder, Brand Manager bij Vogue
[Cross Media Case 2020] Olivier Heimel over Boost 2 Berlin van Adidas
19-03-2020 | 10:31:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Hearst Netherlands draagt Boost2Berlin van Adidas voor als Cross Media Case. We spreken met Olivier Heimel
[Cross Media Case 2020] Josephine Kay over Cosmopolitans Augmented Reality cover
19-03-2020 | 10:09:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Hearst Netherlands draagt Cosmopolitans Augmented Reality-cover: bringing print to digital voor als Cross Media Case. We spreken met Josephine Kay