[Nederlands MediaNetwerk TV] Sanne Groot Koerkamp over Quest; Magazinemerk van het Jaar
30-12-2018 22:34:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 1939 | Tags:

In december werden de Mercurs uitgereikt. Je wilt ze als uitgever allemaal winnen, maar is één absolute hoofdprijs, de Oscar voor tijdschriften; de Mercur voor Magazine Merk van het Jaar. Dit jaar won Quest, een uitgave van Hearst Netherlands. Nederlands MediaNetwerk was erbij en sprak de dag erna uitvoerig met winnend hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp.

Hoe belangrijk het is om deze prijs te winnen? Sanne Groot Koerkamp: "Heel belangrijk. Je mag een jaar lang op de cover van je magazine zetten: Tijdschrift van het Jaar. Als redactie word je er iedere maand aan herinnerd dat de jury vond dat je deze prijs moest winnen. Het is een bekroning op heel hard werken."

De Mercurs Jury: "Quest laat geen kans onbenut en geen medium ongebruikt: alle mogelijke kanalen worden door het magazinemerk ingezet om het merk te versterken en Nederland op een leuke manier wijzer te maken. Van scheurkalender tot speeltoestellen en van YouTube-kanaal tot cryptomunt: Quest is werkelijk overal."

Nederlands MediaNetwerk heeft een meer dan boeiend gesprek met de gelukkigste hoofdredacteur van het het jaar. Kijken!


www.quest.nl
www.hearst.nl
www.mercurs.nl

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV


www.nederlandsmedianetwerk.tv

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie