Albert Heijn lanceert met LINDA. eenmalig tijdschrift VRUCHT.
10-07-2020 15:36:00 | Door: David de Jong | hits: 888 | Tags:

Albert Heijn heeft samen met de redactie van LINDA. een éénmalige uitgave gemaakt van het tijdschrijft VRUCHT. Daarmee wil de supermarkt een ode aan groente en fruit brengen.

Het blad brengt onder meer een artikel over Ronald de Boer & Romy Monteiro die samen de keuken in duiken, ouders met in het oog springende groente- en fruittraktaties, telers en hun groenten van Nederlandse bodem, recepten, gekke groenteweetjes, feitjes en uitdrukkingen en andere inspirerende verhalen. VRUCHT. zal vanaf 15 juli 2020 bij het augustusnummer worden verspreid van LINDA. magazine en vanaf 27 juli 2020 bij Albert Heijn beschikbaar worden gesteld voor wie meer dan 10 euro aan groente en fruit koopt.

Marit van Egmond
, CEO van Albert Heijn: "Steeds meer mensen realiseren zich wat eten voor je gezondheid kan betekenen. We zien dan ook dat er steeds meer groente en fruit wordt gegeten, juist ook in de afgelopen coronamaanden. Nog nooit verkochten wij zoveel kiwi’s en sinaasappels. Maar beter eten is soms ook een uitdaging, dat zien we terug in onderzoek dat wij regelmatig doen. We inspireren klanten elke dag met een grote keuze in gezonde, betaalbare producten, recepten en tips voor een gezondere levensstijl. Daarom besteden we veel aandacht aan groente en fruit, aan onze telers en boeren, en hebben we nu VRUCHT. gemaakt, samen met de redactie van LINDA. Leuk om te lezen in de vakantieperiode."

www.albertheijn.nl
www.linda.nl
www.talpanetwork.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie