Arno Kantelberg juryvoorzitter National Geographic Fotowedstrijd
05-06-2019 12:22:18 | Door: Katja Brokke | hits: 1323 | Tags:

Arno Kantelberg is de juryvoorzitter van de National Geographic Fotowedstrijd. Hij maakt als hoofdredacteur van National Geographic Magazine zijn debuut in de jury van de fotocompetitie in de editie van 2019. 

Arno Kantelberg nam vorig jaar het hoofdredacteurschap van National Geographic Magazine over van Aart Aarsbergen. In die hoedanigheid zit hij ook de fotowedstrijd voor.

Arno Kantelberg: “Een eervolle taak, waar ik zeer naar heb uitgekeken. Het beoordelen van indrukwekkende foto’s is een van de leukste onderdelen van het werken voor National Geographic.”

Met wie Arno Kantelberg de duizenden inzendingen uit Nederland en België gaat beoordelen, wordt bij de start van de National Geographic Fotowedstrijd op 25 juni 2019 bekendgemaakt. Vorig jaar werden meer dan 15.000 foto’s ingezonden.

Robin Utrecht en Ilvy Njiokiktjien eerdere winnaars

Sinds de eerste editie van de National Geographic Fotowedstrijd in 2007 is de competitie uitgegroeid tot een begrip onder fotografieliefhebbers in Nederland en België. Eerdere winnaars zijn onder anderen de inmiddels bekende fotografen Robin Utrecht en Ilvy Njiokiktjien. Deelname aan de National Geographic Fotowedstrijd 2019 is gratis en kan vanaf dinsdag 25 juni.

OPPO is sponsor

De National Geographic Fotowedstrijd 2019 wordt gesponsord door OPPO. De Aziatische smartphonemerk is sinds vorig jaar op de Europese markt actief en introduceert de nieuwe Reno 10x Zoom. In alle categorieën van de National Geographic Fotowedstrijd 2019 stelt OPPO een Reno 10x Zoom beschikbaar als prijs.

De samenwerking met de National Geographic Fotowedstrijd 2019 is OPPO’s eerste event partnership in Nederland en België.

[Fotocredits: Carin Verbruggen]

www.nationalgeographic.nl
www.hearst.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie