Bol.com en vtwonen bundelen krachten op gebied van wonen
28-04-2021 11:28:00 | Door: David de Jong | hits: 339 | Tags:

Bol.com en vtwonen gaan samenwerken. Op deze manier wil Bol.com zijn woonartikelen een beter podium geven. Onderdeel van het partnerschap is een zoektocht naar stylingtalenten

Volgens de initiatiefnemers van de samenwerking vinden consumenten het lastig om te kiezen uit het woonassortiment en willen zij vooral geïnspireerd worden. Daarbij ziet Bol.com het partnerschap met DPG media zitten omdat de uitgever met vtwonen het meest invloedrijke woonmerk in huis heeft, én vanwege de potentie om met de gezamenlijke content een bredere relevante groep te bereiken.

Danielle Snoeij, manager marketingcommunicatie bij Bol.com: “Met 12 miljoen klanten in Nederland en Belgie is Bol.com de winkel van ons allemaal, ook op het gebied van wonen. Nu kunnen we onze doelgroepen op grote schaal bereiken met de geloofwaardige content vanuit twee sterke woonmerken. En in alle fases van het proces: van inspiratie tot en met de daadwerkelijke aankoop.”

Nicolette Fox-De Winter, hoofdredacteur van vtwonen: ‘Binnen de samenwerking is vtwonen de inspiratiebron en biedt Bol.com een gevarieerd woonassortiment. Zo heeft vtwonen in Bol.com de ideale partner gevonden om inspireren en shoppen aan elkaar te verbinden.”

Danielle Snoeij: “Doel van het partnerschap is dat iedereen in Nederland en België straks weet dat Bol.com het grootste woonassortiment heeft. We willen de bekendheid en voorkeur van Bol.com als woonwinkel vergroten. Zo moet Bol.com in de toekomst steeds vaker als startpunt in de oriëntatie gaan fungeren, ook voor een inspiratie-afhankelijke categorie als wonen.”

Nicolette Fox-De Winter: "Ons huis is nooit af. Steeds veranderende woonwensen zorgen ervoor dat we continu met ons interieur bezig willen zijn. vtwonen vormt daar dé inspiratiebron voor en biedt bovendien de helpende hand voor het creëren van een persoonlijke woonstijl. En Bol.com heeft bij elke veranderende woonwens een passend assortiment. Zo sluiten twee woonmerken naadloos op elkaar aan.”

Onderdeel van de samenwerking is de zoektocht naar stylingtalenten in de vorm van een wedstrijd waarvoor iedereen zich kan aanmelden. Nicolette Fox: “Samen gaan we op zoek naar stylingtalenten. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat achter onze voordeuren heel veel talent schuilgaat.” De zoektocht start met een open selectie, waardoor iedereen met gevoel voor styling kans maakt. Dat past bij de brede positionering van Bol.com, als winkel van ons allemaal.”

www.bol.com
www.vtwonen.nl
www.dpgmedia.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie