Credits Media lanceert magazine De Liefde
21-05-2019 07:00:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2524 | Tags:

Credits Media lanceert De Liefde, een nieuw blad over liefde en relaties. De missie van De Liefde is om lezers informatie en inspiratie te bieden zodat ze meer uit hun liefdesrelatie kunnen halen. Denkers en deskundigen delen hun ideeën en inzichten om de complexiteit van de liefde te ontrafelen.

Ruud Hollander is de hoofdredacteur. Hij maakte zes jaar geleden ook een blad over de liefde, maar dat was gericht op een jongere doelgroep. Het nieuwe blad richt zich op vrouwen van 35 jaar en ouder. Ruud Hollander was eerder hoofdredacteur van titels als Rails, Psychologie Magazine, Happinez, Hollands Diep en Vrij Nederland.

De Liefde verschijnt in 2019 twee keer en vanaf 2020 vier keer. De verkoopprijs is 5,95 euro.

www.deliefdemag.nl 
www.creditsmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie