Happy Horizon neemt minderheidsbelang in EEN Media
12-06-2019 09:39:03 | Door: Katja Brokke | hits: 855 | Tags:

Happy Horizon, bestaande uit tien marketingbureaus verspreid over Eindhoven, Apeldoorn, Nistelrode en Berlijn, neemt een minderheidsbelang in de op de vrouwelijke doelgroep gerichte online uitgeverij EEN Media. De participatie betekent tevens de start van een strategische samenwerking. De dienstverlening van beide bureaus is vrijwel geheel complementair aan elkaar.

Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon: “Online bereik is een van onze speerpunten, maar owned media zijn een mooie aanvulling op wat we al in huis hebben. Als groep maken wij daarnaast ook graag de geografische stap naar Amsterdam, waar EEN Media is gevestigd.”

EEN Media, bekend van titels als Ze, Girlscene, Trendalert en de onlangs aan het portfolio toegevoegde titels Freshhh en Fem-fem (opgezet door Joris van Velzen, Head of Publishing), bereikt door middel van diverse eigen kanalen, databases en concepten een brede doelgroep vrouwen.

Georgios Petropoulos, Managing Director van EEN Media: “Complementaire diensten en expertise kochten we tot nu toe vaak in. Met Happy Horizon aan boord kunnen we onze klanten het gehele spectrum aanbieden: van activerende campagnes gebaseerd op data insights, strategie, lead generation, branded content en mediabereik. Daarmee kunnen we onze doelgroep, adverteerders en partners nog beter en breder bedienen.”

www.eenmedia.nl
www.happyhorizon.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie