Harper's Bazaar en BrandedUI organiseren International Women's Day Summit  
19-02-2019 11:27:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1123 | Tags:

Op woensdag 6 maart organiseren Harper's Bazaar Network Academy en BrandedU de International Women's Day Summit 2019 in De Hallen Studio's in Amsterdam. Twee dagen later is het Internationale Vrouwendag.

Volgens de Dutch Female Board Index van 2018 is het aantal vrouwelijke bestuurders vorig jaar gelijk gebleven ten opzichte van eerdere jaren. Harper’s Bazaar organiseert de International Women’s Day Summit om de zichtbaarheid van (top)vrouwen te vergroten en het belang van vrouwen aan de top te onderstrepen.

Thema’s zijn onder meer grenzeloze ambitie, het beïnvloeden van perceptie, het trainen van je brein en het belang van authenticiteit.  Het programma bestaat uit interviews, talks, paneldiscussies en ontmoetingen. Onder anderen voorzitter van de Tweede Kamer Khadija Arib, eigenaar Elske Doets van Jan Doets America Tours en commercieel directeur Hajir Hajji van Action spreken tijdens de themadag.

Miluska van 't Lam, hoofdredacteur van Harper's Bazaar: “Harper's Bazaar wil vrouwen inspireren om zichzelf zichtbaar te maken. We zijn in Nederland opgegroeid met het adagium ‘doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg’. Het wordt tijd dat we daar afscheid van nemen. Investeer in je ontwikkeling, maar ook in je profilering. Denk vanuit je eigen kracht en neem andere vrouwen mee in je avontuur.”

Nancy Poleon, oprichter van BrandedU: “Bij ons staat sisterhood centraal: vrouwen die andere vrouwen supporten en verder helpen. De Network Academy doet dat door deze rolmodellen zichtbaar te maken en zo aan ambitieuze vrouwen te laten zien dat je de top wel degelijk kan bereiken!”

www.harpersbazaar.com
www.brandedu.nl

  

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie