Hearst Create wint tijdens Grand Prix Content Marketing
23-11-2018 13:33:00 | Door: Marianna Beets | hits: 1954 | Tags:

Lifestylecontentmarketingbureau Hearst Create heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2018 de Bekroning Beste Fotografie ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald. De Grand Prix zijn de prijzen voor contentmarketing in Nederland en België.

Visual storytelling

Hearst Create won voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald een bekroning in de categorie Creatie voor Beste Fotografie.

Alexandra de Jong, Content Director bij Hearst Create: “Dat ons werk voor KLM zo wordt gewaardeerd door een jury van vakgenoten is enorm eervol voor ons hele bureau. We werken voor Holland Herald met de beste reis- en lifestylefotografen ter wereld, omdat wij vanuit onze expertise weten dat de kracht van uitgekiende visual storytelling ongeëvenaard is. De visuele reis die we de lezers van Holland Herald bieden, informeert, inspireert, activeert en zorgt voor een diepere merkverbinding met KLM. We zien de Bekroning voor Beste Fotografie dan ook als een enorme stimulans voor ons team, dat dagelijks bezig is met het creëren van content van de allerhoogste kwaliteit.”

Holland Herald is het in-flight magazine van KLM, dat Hearst Create sinds 2014 voor hen maakt. 

www.holland-herald.com    
www.hearstcreate.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie