Lieneke van den Heuvel wordt director van Hearst Create
11-04-2019 13:42:00 | Door: David de Jong | hits: 5932 | Tags:

Lieneke van den Heuvel wordt per 1 mei 2019 verantwoordelijk voor Hearst Create, het contentmarketingbureau van Hearst Netherlands. Van den Heuvel werkte onder andere voor Sanoma, Headoffice en Telegraaf Media Groep in diverse commerciële en strategische rollen.

Lieneke van den Heuvel: “In de rol van director Hearst Create zal ik mij gaan richten op het verder uitbouwen van Hearst Create en daarmee het vergroten van onze marktpositie. Als contentmarketingbureau zullen we in 2019 verder excelleren in de branches Travel & Leisure, waarin we afgelopen jaren al een uitgebreid trackrecord hebben opgebouwd. Daarnaast gaan we een sterkere focus aanbrengen op complexe (crossmediale) vraagstukken in contentmarketing, en dan met name op het gebied van strategie, contentproductie en consultancy voor A-merken. Hearst Create heeft al een mooi portfolio van nationale en internationale A-merken. Aan mij de eer het bureau naar de volgende fase te brengen en de activiteiten en het klantportfolio
verder uit te bouwen.”

Luc van Os, CEO Hearst Netherlands:  “Bij Hearst Create zetten wij de expertise van Hearst op het gebied van het bouwen aan commercieel succesvolle contentmerken en bijbehorende loyale audiences in voor opdrachtgevers. Met de komst van Lieneke hebben we naast een sterke eigen branded-content unit, gericht op de Hearst merken en kanalen onder leiding van Anne Marije de Vries Lentsch, nu ook een
compleet full-service team voor owned media. Ik zie uit naar de samenwerking met Lieneke om de digitale versnelling en de 360-graden vraagstukken van onze klanten verder in te kunnen vullen.”

Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands binnen Hearst Netherlands, is per 1 mei naast de branded-content unit The Agency ook overkoepelend verantwoordelijk voor het contentmarketingbureau Hearst Create.

Hearst Create sleepte recent Safaricom binnen, de tweede klant op het Afrikaanse continent naast Kenya Airways. Daarnaast realiseert Hearst Create diverse strategische en contentproductie vraagstukken van KLM, onder meer Holland Herald, Flying Dutchman, Sky High Collection, Dremel (onderdeel van Bosch Group), NS en Neckermann.

www.hearst.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie