Nathan Vos CCO New Skool Media, Alida Dijk hoofdredacteur Zin
29-05-2019 11:45:30 | Door: Katja Brokke | hits: 2739 | Tags:

Nathan Vos verlaat per 1 juni 2019 het tijdschrift Zin, waar hij ruim zeven jaar hoofdredacteur was, om zich aan een nieuwe rol binnen New Skool Media (NSM) te wijden. Naast de post in- en externe communicatie, krijgt Nathan Vos er nu de creatieve rol bij. Hij zal daarin het saleshuis New Skool Studio, het management en de uitgevers ondersteunen in het creëren van nieuwe concepten voor klanten en voor NSM zelf.

Nathan Vos heeft de functie CCO (Creative & Communications Officer) in samenspraak met de directie gecreëerd. Hij zal gaan samenwerken met Olivier Fornier, Manager Brand Partnerships bij New Skool Studio.

De stap is een logisch vervolg van het pad waarop zowel NSM als Nathan Vos zich bevinden. NSM staat inmiddels op een stevige basis en richt zich op de toekomst, waarbij creatieve ontwikkeling cruciaal wordt. Zo wil de New Skool Studio meer concepten voor adverteerders creëren, uitvoeren en distribueren. Daarnaast vinden er bij de merken tal van innovatieve en creatieve processen plaats en daar ziet het bedrijf ook tal van groeimogelijkheden. Nathan Vos gaat tussen de verschillende afdelingen een verbindende rol spelen.

Nathan Vos: “Mijn leercurve bij Zin was wel zo’n beetje afgevlakt, vond ik zelf, en dan is het tijd om te gaan. Bovendien moet Zin nog veel meer het merk voor vrouwen van 50 tot 75 worden en dan is het steeds minder logisch als er een man van 50-min aan het roer staat. Gelukkig neemt Alida Dijk mijn taken over, dus dat komt goed.”

Alida Dijk werkt sinds oktober 2014 bij Zin, eerst als chef-redacteur, later als adjunct-hoofdredacteur. In die hoedanigheid nam ze al taken van Nathan Vos over, toen hij in 2017 en 2018 als brandmanager de directie ondersteunde in het veranderingsproces bij NSM. Ze heeft nu de taak om het merk Zin uit te bouwen, waarbij er met name grote kansen liggen op het adverteerdersvlak.

Nathan Vos rapporteert direct aan CEO Erwin van Luit. 

Erwin van Luit: “Interne en externe communicatie worden voor New Skool Media steeds belangrijker. Ik ben heel blij dat Nathan, als communicatie-expert, daar een steeds belangrijker rol in gaat spelen. Dat gaat ons bedrijf enorm helpen. Dat geldt ook voor zijn werkzaamheden voor New Skool Studio. Adverteerders gaan het sterk waarderen als een creatieve contentspecialist zich gaat bezighouden met storytelling en daarmee de positionering van hun bedrijf en product kan verbeteren.”

De functie integreert creativiteit met commercie, consultancy, communicatie en cultuur. Het laatste is een persoonlijke doelstelling van Nathan Vos: dat iedereen bij NSM z’n werk goed doet, daar trots op is en daarin durf toont.

www.newskoolmedia.nl
www.zin.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie