New Skool Media lanceert House of Communities en New Skool Studio
04-04-2019 17:58:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4891 | Tags:

New Skool Media breng de salesactiviteiten van ONEbusiness - Elsevier Weekblad, Beleggers Belangen, Columbus Travel en New Skool Exploitatie - delicious, Fiets, Zin, Formule 1, Seasons - onder in één saleshuis. New Skool Media (NSM) lanceert hiermee zijn House of Communities strategie.  
 
Het doel van de NSM House of Communities strategie is om de fans binnen de 18 communities meer te verbinden met de titels en elkaar. Het NSM portfolio omvat onder meer communities van motorrijders, wandelaars, beleggers, kookfanaten, ondernemers en royaltywatchers.  
 
Sales Director Sam Bremer - eerder: CBS, TMG en Dasym - is in januari begonnen een portfoliobrede salesorganisatie neer te zetten: "Wij vertegenwoordigen 18 individueel sterke titels maar die titels kunnen ook elkaar versterken in een optimale mediamix. Daarbij zorgt de hoge betrokkenheid van de community-leden voor een goede overdracht van de boodschap van de adverteerder. Onze merken staan via touchpoints zoals print, online, video, podcast, social en events direct in contact met hun fans.”

NSM blijft ook in de nieuwe opzet van de salesorganisatie voor een aantal titels samenwerken met Value Zipper.   
 
Met deze portfolio brede strategie wordt het voor veel adverteerders interessant om New Skool Media in te zetten, vanwege de combinatie van hoge selectiviteit én hoog bereik. Daardoor was het ook een logische stap om New Skool Studio te lanceren.

Manager Brand Partnerships Olivier Fornier - eerder: Sanoma, CS Digital Media: “Adverteerders hebben steeds meer behoefte om consumenten met relevante content te bereiken. Bij New Skool Studio werken wij vanuit de communicatiedoelstelling naar een strategie en concept. Vervolgens creëren wij vanuit het concept contentverhalen die op de desbetreffende platforms in de eigen look & feel (native) gepubliceerd worden.”  

De eerste campagnes en producties van New Skool Studio zijn achter de schermen al op deze wijze tot stand gekomen. Client Service Manager Onno Dekker: “Wanneer de strategie en het concept vaststaan, gaat mijn team van contentspecialisten en vormgevers over tot productie van de verhalen in de gewenste vorm. Gedurende de campagne wordt indien nodig geoptimaliseerd om zo de beste performance te leveren. De eerste toonaangevende campagnes zijn al gerealiseerd voor o.a. Binck Bank, Pink Lady en NBBS Reizen.” 

www.newskoolmedia.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie