Samenwerking Weightwatchers en &C, Robbie Williams ambassadeur
17-12-2018 10:22:28 | Door: Katja Brokke | hits: 3089 | Tags:

WW (nieuwe merknaam Weightwatchers) kondigt Robbie Williams aan als wereldwijde ambassadeur van het bedrijf. Robbie Williams zal naast Oprah Winfrey en andere WW-leden verschijnen in de For Every Body-campagne. Daarnaast zal de zanger op zijn socialmediakanalen de vorderingen van zijn wellness-doelstellingen delen en zijn volgers aanmoedigen hun redenen te delen om gezonder te leven in 2019 met behulp van #MyWhy. In Nederland werkt WW samen met &C. De campagne zal wereldwijd van start gaan op 26 december 2018. Robbie Williams zal in Europa, Australië en Nieuw-Zeeland te zien zijn.

Samenwerking &C

In Nederland gaat WW een samenwerking aan met &C. Voor de #MyWhy-kick-off van de samenwerking maakte de redactie van &C, inclusief Chantal Janzen, hun redenen om gezonder te leven in 2019 kenbaar.

Chantal Janzen, oprichter van &C: “Het fijne van WW is dat het verder gaat dan de doelstelling enkel gewicht te verliezen. Goed in je vel zitten is voor &C veel belangrijker en daarom hebben wij enorm veel zin om samen met WW aan onze doelstellingen te werken. Balans is hier het sleutelwoord. Voor ons betekent dat soms maar één tompouce en soms een extra blokje om of meer tijd voor jezelf.”

www.andcmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie