Samenwerking muziekmagazine Soundz en Ziggo Dome
06-12-2018 14:31:37 | Door: Katja Brokke | hits: 2418 | Tags:

Uitgever Eddy Guyt en directeur commerciële zaken Danny Damman van de Ziggo Dome, zijn verheugd over deze bundeling van krachten. De samenwerking zal bestaan uit het inzetten van elkaars platformen voor concertnieuws en andere commerciële activiteiten. Zo zal Soundz achtergrondinformatie van artiesten op de platformen van de Ziggo Dome verzorgen, zoals de socialmediakanalen en de narrowcasting-schermen. Daarnaast wordt er regelmatig aandacht besteed aan artiesten die in de Ziggo Dome staan in Soundz magazine en op de socialmediakanalen van Soundz. De platformen van beide partijen zullen elkaar dus gaan versterken.

Eddy Guyt: “Voor Soundz is dit de perfecte match om ons te kunnen verbinden aan de poptempel Ziggo Dome, waar ons publiek regelmatig te vinden is.”

Danny Damman: “Niet alleen voor de Ziggo Dome, maar ook voor onze huurders is dit een mooie deal. Door de samenwerking hopen wij de marketingactiviteiten rondom evenementen van onze huurders optimaal te kunnen ondersteunen.”

Jean-Paul Heck, hoofdredacteur van Soundz: “Supersterren zoals Mark Knopfler, Paul McCartney en Roger Waters zijn groot fan van de Ziggo Dome en noemen het een van de beste venues in de wereld. Deze samenwerking is voor Soundz dan ook erg eervol.”

www.soundz.nl
www.ziggodome.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie