Vakmedianet doneert advertentieruimte aan non-profitorganisaties
14-05-2020 12:55:00 | Door: David de Jong | hits: 452 | Tags:

Vakmedianet, het B2B-mediabedrijf bekend van titels als Cobouw, Distrifood, Misset Horeca, AM, Logistiek, PW en Vastgoedmarkt, doneert vijf mediapakketten elk ter waarde van 150.000 euro aan (semi-)publieke organisaties, stichtingen en verenigingen, zoals het Rode Kruis. De actie loopt tot 3 juni 2020.

Vakmedianet doet dit in navolging van andere mediabedrijven. De organisaties kunnen dit mediapakket inzetten om hun boodschap te communiceren aan de zakelijke doelgroep van Vakmedianet. 

Erik Hoekstra, CEO van Vakmedianet: "Juist in deze tijd is betrouwbare informatie en een branchespecifieke duiding op ieders vakgebied echt cruciaal. Mensen vallen terug op merken die dicht bij hen staan, die zij vertrouwen. Wij willen de organisaties die een belangrijke bijdrage leveren aan het bestrijden van de huidige crisis, graag ondersteunen met bijvoorbeeld het werven van additionele donateurs, of het aantrekken van vrijwilligers. Door onze platforms gezamenlijk beschikbaar te stellen, bereik je een groot deel van alle zakelijke beslissers in Nederland."

www.vakmedianet.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie