Value Zipper voegt 7 Audax-titels toe aan portfolio
09-12-2020 11:37:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2637 | Tags:

Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie en de daaraan gekoppelde commerciële proposities van het portfolio van Audax. Value Zipper neemt de verkoopactiviteiten op zich voor de titels Vriendin, Santé, Mijn Geheim, Glossy, Royalty, Weekend en Party.

Stefan Hutten, CCO Audax: "We zijn verheugd over de samenwerking met Value Zipper. Zij delen onze kernwaarde klantgerichtheid. We zijn ervan overtuigd dat we met de kennis die Value Zipper heeft op het gebied van branded content de positie van onze titels op dat gebied verder kunnen uitbouwen."

Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper: "We zijn enorm trots op de toevoeging van deze bekende titels van Audax. Dit is een erg mooie afsluiting van een uitdagend jaar, en een bewijs dat ons model werkt. We hebben een organisatie neergezet van waaruit we waarde toevoegen voor zowel adverteerders als uitgevers. Door meerdere media-eigenaren te verenigen, bieden we ze synergie en een betere positie. Hoe meer aanbieders zich aansluiten, hoe relevanter ons loket is voor de advertentiemarkt. Met de komst van de Audax-titels kunnen we adverteerders nog meer bereik bieden. De printitels zijn goed voor ruim 2,5 miljoen lezers per maand en hebben ook een zeer sterke digitale positie. In combinatie met ons huidige portfolio hebben we in één klap een enorm interessante propositie in het vrouwendomein."

In oktober deed Nederlands mediaNetwerk TV een interview met Patrick. Kijk dat interview hier:

 
www.valuezipper.nl

Lees ook:

[Interview] Anke Braams over Denksport
Interview] Alida Dijk over Zin en digitalisering door de coronacrisis
[Interview] Tom Kellerhuis over HP/De Tijd in 2020

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie