Vincent Siegelaar commercial director Hearst Netherlands
04-12-2018 21:01:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2557 | Tags:

Vincent Siegelaar wordt per 1 januari 2019 verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Netherlands, waaronder de multimedia brands Cosmopolitan, ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Glamour, Harper’s BAZAAR, JAN, Vogue, Women’s Health, Esquire, National Geographic, Men’s Health, Quest en Quote. Siegelaar werkte onder andere bij Sanoma in diverse commerciële functies en is bestuurslid bij de Stichting Ideële Reclame (SIRE). Hij volgt Linda Boks op die de afgelopen acht maanden op interimbasis leiding heeft gegeven aan het commerciële team bij Hearst Netherlands. 

Vincent Siegelaar: “In de rol van commercieel directeur zal ik mij richten op het verder crossmediaal uitbouwen en digitaal laten accelereren van de prachtige Hearst-merken. Ik zie er bijzonder naar uit om samen met mijn nieuwe collega’s met dit geweldige portfolio aan de slag te gaan.”  

Linda Boks: “Om een bijdrage te hebben kunnen leveren aan de totstandkoming van het nieuwe Hearst na de overname van de Nederlandse activiteiten van G+J, was niet alleen enorm eervol maar ook erg leuk. De wereld van de glossy’s maakte ik nu van binnenuit mee en dat heeft mij verrijkt. Door mijn media- en managementervaring en de mooie wisselwerking met de Hearst-organisatie heb ik hen een stap verder kunnen brengen.”  

Luc van Os: “Allereerst wil ik Linda heel erg bedanken voor het noeste werk dat zij de afgelopen maanden heeft gedaan tijdens de transitie van twee losstaande mediabedrijven naar één nieuw Nederlands Hearst. Daarnaast ben ik bijzonder blij dat Vincent ons vanaf begin januari komt versterken. Ik denk dat er voor een commercieel ervaren man als Vincent enorme kansen zijn om in deze tijd van steeds sneller voortschrijdende digitalisering met onze merken in de markt te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat Vincent de juiste man op de juiste plek is voor deze job.”   

Het in Amsterdam gevestigde Hearst Netherlands is uitgever van Bicycling, Cosmopolitan, de Dylan, ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Esquire, FiscAlert, Glamour, Harper’s BAZAAR, JAN, Men’s Health, National Geographic, Runner’s World, Vogue, Women’s Health, Quest en Quote, zowel online, mobiel als in druk.  

Hearst Magazines International, onderdeel van Hearst Corporation, is met 300 edities in meer dan 100 landen een van ’s werelds grootste tijdschriftuitgevers. De bekendste titels zijn Cosmopolitan, Esquire, Good Housekeeping, Harper’s BAZAAR en Popular Mechanics. Daarnaast geeft Hearst Magazines International titels uit via internationale joint ventures zoals ELLE, Men’s Health en Runner’s World.

www.hearst.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie