Media-Nieuws

Unicef en CM.com gaan strategisch partnerschap aan
17-11-2017 | 12:45:00
De aankondiging komt vlak voor Children’s Day op 20 november, waarin CM.com en Unicef gezamenlijke methoden lanceren om het bewustzijn voor kinderrechten te promoten en bevorderen
Marina Meijer wint Karen de Bok Talent Prijs
17-11-2017 | 10:07:00
Documentairemaakster Marina Meijer heeft de Karen de Bok Talent Prijs gewonnen voor haar filmplan C’est les autres
Antoinette Hoes Transformation & Integration Director DDB Berlijn
17-11-2017 | 09:07:00
Antoinette Hoes is gestart als directeur Transformatie & Integratie bij DDB Berlijn. Hoes wordt daarnaast wereldwijd verantwoordelijk voor de digitale business van het account Volkswagen
SWOCC-onderzoek presenteert tien geboden voor een zinvolle merkmeting
16-11-2017 | 16:59:00
SWOCC-publicatie 74 dient als handleiding om de ‘metrics that matter’ te selecteren; metrics die merkbeheerders kunnen helpen hun merk écht te laten groeien
NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar
16-11-2017 | 12:09:00
NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. NOC*NSF en Campina slaan ook de handen ineen om de naast de topsporters ook de amateursporters te bereiken om te gezond te leven
Leander van Altena Business Director Wunderman Amsterdam
16-11-2017 | 11:13:00
Leander van Altena is aangesteld als Business Director van het bureau in Amsterdam. In deze rol zal hij rechtstreeks rapporteren aan Gio Canini, CEO Wunderman Benelux
Rabobank en Diakonessenhuis sluiten zich aan bij SCHAAL+
16-11-2017 | 10:59:06
Naast Rabobank en het Diakonessenhuis in Utrecht werkt SCHAAL+ voor de inzet van digital marketingtalenten inmiddels ook nauw samen met online bureaus als Second Degree en Brandwebbing
Tweede commercial SNS van Alfred on air
16-11-2017 | 10:45:13
Nederlanders zijn dol op extra’s. TN’er Bart, de Typische Nederlander, is er in de tweede commercial uit de nieuwe campagne voor SNS ook gek op
Johnny de Mol gasthoofdredacteur LINDA.man
16-11-2017 | 10:34:30
Vandaag werd in The Movement Hotel in Amsterdam het eerste exemplaar van LINDA.man 2017 door Linda de Mol overhandigd aan Johnny de Mol
Uitreikers van Xite Awards 2017 bevestigd
16-11-2017 | 10:07:22
Monica Geuze, Kaj van der Voort, Maan, The Partysquad, Jebroer en Mr. Polska zijn bevestigd als de eerste uitreikers van de XITE Awards 2017
Super Tuesday bij Vue Eindhoven wegens succes verlengd
16-11-2017 | 09:51:00
Sinds september kunnen filmliefhebbers elke dinsdag voor slechts 6 euro naar de film in Vue Eindhoven. Op deze Super Tuesday biedt de bioscoop de bezoekers ook verse popcorn voor slechts 1 euro
Fitzroy ontwikkelt 'The drive-in closet' voor de Hyundai KONA
15-11-2017 | 23:06:00
De Hyundai KONA kun je op iedere mogelijke manier personaliseren. Om dit te illustreren ontwikkelde bureau Fitzroy een spectacular op het Marktplein in Rotterdam: een drive-in closet
DDMA lanceert campagne Data, maak er iets moois van
15-11-2017 | 22:32:00
In de snel veranderende, complexe en concurrerende datasector moet de marketeer van alle markten thuis zijn. Met deze campagne vraagt DDMA aandacht voor de balans tussen science en art
Geer Oskam Hoofd Development Van Gogh Museum
15-11-2017 | 15:16:00
Oskam heeft ruime internationale ervaring met particuliere- , institutionele- en corporate sponsoring
Patrick Aarbodem Chief Commercial Officer Relay42
15-11-2017 | 14:21:00
In deze functie is hij verantwoordelijk voor de wereldwijde salesstrategie
Wubbe en Fox on the Run ontwikkelen online platform De Echte Notaris
14-11-2017 | 18:02:08
Wubbe en Fox on the Run ontwikkelden het merk, de huisstijl en de communicatiestrategie van De Echte Notaris
De'Longhi kiest voor Stroom
14-11-2017 | 17:30:39
De’Longhi Group, producent van huishoudelijke apparaten, met haar merken Braun, Kenwood en De’Longhi schakelt Stroom in voor de mediastrategie en -inkoop.
Unwanted (T'Padashtun) ontvangt in Tirana prijs voor Beste Scenario
14-11-2017 | 17:07:03
De speelfilm Unwanted (T'Padashtun) van regisseur Edon Rizvanolli ontving afgelopen weekend in Albanië op het Tirana International Film Festival de prijs voor Beste Scenario
[Onderzoek] Kloof tussen werkgeversimago en perceptie werknemers
14-11-2017 | 16:41:06
Slechts 12 procent van de werknemers in de Benelux ervaart een match tussen het imago van de werkgever en de eigen ervaring op de werkvloer
Natwerk en Solidaridad lanceren campagne
14-11-2017 | 16:16:00
Solidaridad lanceert in samenwerking met Natwerk de campagne Een wereld zonder koffie
Melkweg en Sugarfactory tonen Other Futures
14-11-2017 | 15:39:00
Van vrijdag 2 tot en met zondag 4 februari staan de Melkweg en Sugarfactory volledig in het teken van sciencefiction. Other Futures is het eerste niet-westerse sciencefictionfestival ter wereld
Semilo werkt voor Vecozuivel
14-11-2017 | 15:22:58
Om de merken van Vecozuivel op de juiste manier te introduceren op social media heeft Vecozuivel het Amsterdamse bureau Semilo in de arm genomen
Mediaxplain* werkt voor Prijsvrij.nl
14-11-2017 | 14:53:00
Online reisorganisatie Prijsvrij.nl brengt haar PR activiteiten onder bij marketing- en mediabureau Mediaxplain*
NPO en IDFA hernieuwen samenwerking
13-11-2017 | 17:44:00
NPO 2 zal tijdens het Amsterdamse documentairefestival IDFA (15 - 26 november) vier Nederlandse documentaires uitzenden die op het festival in première gaan
IPG Mediabrands ontwikkelt slimme geografische tool: Geovision
13-11-2017 | 15:08:00
De juiste advertentie op de juiste plek én het juiste moment, zodat je zeker weet dat je je doelgroep optimaal bereikt
Bert Willemsen marketingdirecteur de Persgroep Nederland
13-11-2017 | 14:31:00
De huidige marketingdirecteur, Harry de Haas, heeft zijn vertrek naar KPN aangekondigd. Bert Willemsen zal De Haas per direct opvolgen
Aldo Breed (Kiesjefolders) over de ja/ja-sticker
13-11-2017 | 09:23:03
Amsterdam wil een opt-in-systeem invoeren door middel van een ja/ja-sticker, een beslissing waar de folderbranche uiteraard niet blij mee is. Juridische stappen volgden en in afwachting van de gerechtelijke uitspraak belicht Breed voor het Nederlands MediaNetwerk de huidige situatie
De Bijenkorf onthult interactieve etalages
10-11-2017 | 14:36:00
De Bijenkorf heeft haar etalages voor het feestseizoen onthuld. Nieuw dit jaar zijn enkele interactieve etalages
VUUR ontwikkelt employer branding campagne voor Jacobs Douwe Egberts
10-11-2017 | 13:58:58
Creatief bureau VUUR heeft de nieuwe employer branding campagne voor Jacobs Douwe Egberts ontwikkeld. Impact staat hierin centraal
KPN partner TeamNL
10-11-2017 | 12:04:00
KPN gaat TeamNL in de volle breedte ondersteunen. In de samenwerkingsovereenkomst met NOC*NSF verbindt KPN zich tot en met eind 2018 aan TeamNL
MediaMonks benoemt Alexander Kraemer als experience architect
10-11-2017 | 10:16:40
Als experience architect is Alexander verantwoordelijk voor het creëren van interactieve merk- en productbelevingen waarbij de nadruk ligt op de aansluiting tussen ruimtelijk en digitaal design
BNNVARA maakt totaalbereik inzichtelijk met BIKL
10-11-2017 | 09:44:00
BNNVARA lanceert BIKL, een rapportage met de Bereik-, Impact, Kijk- en Luistercijfers. Op BIKL zijn de bereikcijfers te vinden van BNNVARA-titels op alle meetbare kanalen; radio, tv, websites, Facebook, Youtube, Twitter en Instagram
De populairste series volgens Clipit
09-11-2017 | 13:57:00
Clipit analyseerde berichten over 35 series. Alle online en social mediavernoemingen van bekende series die nu op TV te zien zijn, werden geanalyseerd
TIE Kinetix komt met module Campaign Center
09-11-2017 | 13:36:00
Campaign Center biedt fabrikanten en merken de mogelijkheid geautomatiseerde co-marketingcampagnes via hun channel partners naar eindgebruikers te versturen
MassiveMusic producer debuteert met Mirror War
09-11-2017 | 13:13:00
Isabelle Hauschild, artiest, schrijfster, muzikant en muziekproducer studeert dit jaar af aan de Minerva Academy for Popculture met de film Mirror War