Initiative’s Léonie Koning in Effie-jury
25-08-2014 13:17:52 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3826 | Tags:

Na deelname aan de Europese MIXX-awards jury - prijzenfestival met een focus op activatie en digital - is Léonie Koning van mediabureau Initiative dit jaar voor het derde achtereenvolgende jaar uitgenodigd als lid van de Nederlandse Effie-jury. De Effie-organisatie ontving 50 aanmeldingen voor zes nieuwe juryplekken.

 

Koning: “Effie is de meest prestigieuze award voor effectieve marketingcommunicatie, omdat alles daarbij draait om aantoonbare campagneresultaten. Zeker in een tijd waarin bijna dagelijks nieuwe media en campagnetechnieken worden ontwikkeld, is het goed stil te staan bij effectiviteit. Want niet alles wat nieuw is, is ook effectief. De Effies zijn zo een prachtige aanvulling op het werk dat we dit jaar vanuit Cannes te zien hebben gekregen. Daar draait het vooral om innovatieve ideeën en creativiteit. Onze Young In Media (YIM) talenten René van der Mark en Fabian de Vries mochten daarvan verslag doen na het winnen van de Media Lions competitie. Deze twee prijzenfestivals vertegenwoordigen waar wij als Initiative voor staan: de juiste balans tussen de linker- en rechterhersenhelft: effectiviteit en creativiteit”.

 

www.initiative.nl

 

 

 

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie