3sixtyfive ontwikkelt WK Hockey aanmoedigingscampagne in opdracht Lotto
04-06-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3916 | Tags:
 
 
Speciaal voor Lotto ontwikkelde 3sixtyfive de Wij steunen Oranje Hockey campagne. Vanaf 28 mei en gedurende het WK Hockey kan iedere Oranjefan via Facebook een persoonlijke aanmoediging voor het Nederlands elftal plaatsen. In de campagne is een speciale rol weggelegd voor Vice-Captain van Oranje en Lotto ambassadeur Naomi van As die Oranjefans oproept om in actie te komen.
 
 
Lotto en social media

Lotto wil met deze campagne haar activiteiten op sociale media verder uitbreiden en de connectie met de sport verder benadrukken. 3sixtyfive heeft een pitch gewonnen die eerder dit jaar werd uitgezet en is inmiddels het social bureau van Lotto geworden. Naast content strategy en community management is dit de eerste campagne die 3sixtyfive voor haar rekening neemt. Lotto ambassadeur en Vice-Captain van Oranje Naomi van As, roept Oranjefans op om het Nederlands elftal persoonlijk aan te moedigen.

 

Facebook campagne

Via een innovatieve Facebook app kan heel iedereen het Nederlands Elftal aanmoedigen. Binnen de app worden alle aanmoedigingen verzameld en gevisualiseerd.

 

Limited Edition sportshirt by Naomi van As

Lotto ambassadeur Naomi van As ontwikkelde in samenwerking met Lotto voor dit WK Hockey een limited edition sportshirt, dat gewonnen kan worden door Oranjefans met de leukste aanmoedigingen.

 

www.3sixtyfive.nl

www.lotto.nl

www.wijsteunenoranjehockey.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie