3sixtyfive werkt voor Little Tikes
21-07-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4070 | Tags:
 
 
Little Tikes heeft 3sixtyfive in de arm genomen om het merk in Nederland en België verder digitaal op de kaart te zetten. Het laden van het merk en de doorvertaling naar online zichtbaarheid, evenals het betrekken van de doelgroep staat centraal in de aanpak.
 
 
Focus op zichtbaarheid en engagement
 
Little Tikes wil haar online zichtbaarheid vergroten en de relatie met haar fans versterken. Op internationaal niveau wordt er reeds veel online gesproken over het speelgoed van Little Tikes. 3sixtyfive gaat het merk nu ook in Nederland en in België digitaal op de kaart zetten.
 
 
Opdracht
 
3sixtyfive is inmiddels gestart met een social- en contentstrategie en ontwikkelt momenteel de social presence van Little Tikes, welke ook door het bureau onderhouden wordt. Actief community management, campagnes en social advertising worden ingezet om snel een loyale fanbase op te bouwen.
 
 
Oneindig veel plezier samen
 
Middels de inzet van social creëert 3sixtyfive een plek waar moeders hun onvergetelijke momenten die ze samen met hun kind beleven kunnen delen. De focus ligt in het begin op de Facebookpagina van Little Tikes die in juli wordt gelanceerd. Vanuit wordt gekeken hoe de fanbase eventueel kan worden uitgebreid naar andere netwerken.
 
 
Over Little Tikes
 
Little Tikes is al ruim 40 jaar een speels en boeiend merk en staat bekend om haar iconische producten zoals de Cozy Coupe en de Turtle Sandbox, waar kinderen wereldwijd al jarenlang plezier van hebben.