538 rolt The Beat Of The Moment-campagne verder uit
08-06-2016 09:39:00 | Door: | hits: 5491 | Tags:

Deze week rolt 538 haar strategie ‘The Beat Of The Moment’ verder uit. De strategie bestaat onder andere uit een doorvertaling van het thema ‘The Beat Of The Moment’ op alle 538 touchpoints zoals radio, visual radio, web, TV, app en events alsmede een nieuwe gloednieuwe merkcampagne met een brand film, videocommercials en diverse uitingen in online, outdoor en social. 

Centraal in de campagne staat een ‘538 time stamp’, een tijdsaanduiding in de herkenbare 538 typografie met de groene en paarse bal. Middels deze time stamp worden wow-momenten van onze luisteraars, dj’s en artiesten in het nu vastgelegd en gedeeld. De ‘The Beat Of The Moment’-campagne is volledig 360 graden uitgewerkt en vanaf vandaag te horen en te zien.

Ook de nieuwe dynamische 538-site is volledig in The Beat Of The Moment, waardoor de meest relevante content nog prominenter tot de beschikking van de bezoeker staat. Zo kan er tegelijkertijd content bekeken worden en geluisterd worden naar Radio 538 of een van de digitale themakanalen zoals de 538Top 40 en 538Dance Department. Het online platform bevat speciale inlogservices en uitgebreide tagging technieken. Op deze manier wordt content op maat, gebaseerd op interesses en online voorkeuren, gerealiseerd. Deze maand staat het beta-platform online en kunnen luisteraars hun feedback geven.

Menno Koningsberger – Algemeen Directeur 538Groep: “538 maakt een beweging van radiozender naar interactief muziekmerk met radio als kern. De campagne die wij samen met BSUR hebben doorontwikkeld maakt onderdeel uit van de strategie van 538. We geven hiermee verder inhoud aan 'The Beat Of The Moment'. Dit wordt voelbaar in de dingen die 538 doet, in alle content die on air en online gemaakt wordt, op onze geheel vernieuwde site 538.nl, en in de uitingen die we hebben ontwikkeld.” 

Dave Minneboo – Programma Directeur 538Groep: “538 beweegt mee op het ritme van de dag en maakt je dag leuker. We willen de gangmaker zijn In het leven van de luisteraar en brengen de grootste hits, het laatste nieuws en de beste dj’s. Radio is onze bakermat en samen met onze luisteraars creëren we onvergetelijke momenten die we met elkaar delen on air, op social media en op onze events. We zijn er altijd en overal en zorgen dat je niets hoeft te missen.“

De uitrol van 'The Beat Of The Moment’ is mede gebaseerd op de resultaten van het onderzoek ‘Mood management, de dagelijkse rol van radio en muziek’ dat 538 eerder dit jaar heeft laten uitvoeren. Uit het onderzoek blijkt overduidelijk de behoefte van de luisteraar om samen met 538 leuke en gekke momenten te beleven en te delen.

www.538.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie