DPDK werkt voor 7UP
25-11-2016 10:16:00 | Door: Max Vlugt | hits: 3584 | Tags:

Creatief digitaal bureau DPDK is een samenwerking gestart met PepsiCo-frisdrankmerk  7UP.

Naar aanleiding van de succesvolle lanceringscampagne voor Russell & Co – net als 7UP een merk binnen het Vrumona-portfolio - is DPDK door 7UP gevraagd de merkwebsite te vernieuwen. 

Eerder dit jaar won DPDK verschillende Lovies, een FWA award, een CSS Design Award en een benoeming van Awwwards voor de geanimeerde campagne- en websitelancering van Russell & Co. 

7UP wil dat de nieuwe website meer aansluit bij de huidige 'Feels good to be you'-campagne. Met het vernieuwde platform wil 7UP jongvolwassenen tussen 20 en 29 jaar bereiken. De focus zal daarom komen te liggen op het verfrissende en authentieke karakter van 7UP en de merkwaarden authentiek, verfrissend, gevat, vanzelfsprekend en vertrouwen zullen in de communicatie doorvertaald worden.

www.dpdk.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie