Abovo Media zet partnership met IAB Nederland voort
12-02-2019 09:36:56 | Door: Saskia van Weert | hits: 5590 | Tags:

Abovo Media zet het partnership met IAB Nederland voort onder eigen naam. De samenwerking werd tot nu toe verzorgd door Digital Brixx namens Abovo Media.

IAB Nederland is de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie in Nederland. Het is dé onafhankelijke brancheorganisatie die digital advertising in Nederland borgt, ontwikkelt en verder brengt. Sinds 2017 was Digital Brixx namens Abovo Media partner van IAB Nederland. Nu gaat het partnership verder onder de vlag van Abovo Media.

Abovo Media onderstreept haar digitale ambities door niet meer alleen vanuit het specialistische label, maar ook vanuit de crossmediale kracht van het mediabureau verder te bouwen aan de ontwikkeling van digital advertising.

Rein Vogel, directeur Digital en Trading bij Abovo: “In het snel veranderende medialandschap is digital advertising één van de belangrijkste pijlers. Het is een onmisbaar onderdeel voor nu en de toekomst. De missie van het IAB is om digitale groei te versnellen en een structurele bijdrage te leveren aan de kwalitatieve ontwikkeling van de markt. Abovo ondersteunt deze missie en ziet het als doel om de branche maar zeker ook onze klanten verder te brengen. Hierbij willen we innovaties en digitale ontwikkelingen snel en kwalitatief integreren in campagnes voor onze klanten. Met dit partnership benadrukken wij deze gedeelde ambitie.”

www.abovomedia.nl
www.iab.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie