Abovo ontvangt als eerste fullservice mediabureau het ddma privacy waarborg keurmerk
18-05-2018 09:55:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3386 | Tags:

Abovo Media heeft van de Data Driven Marketing Association (DDMA) het Privacy Waarborg Keurmerk ontvangen. Organisaties die het DDMA Privacy Waarborg Keurmerk mogen voeren, respecteren de privacywetgeving en gaan zorgvuldig en transparant om met dataverwerking en persoonsgegevens.

Als eerste fullservice mediabureau mag Abovo Media het Privacy Waarborg Keurmerk voeren. Een waarborg waar in het kader van de nieuwe privacy wetgeving AVG groot belang aan wordt gehecht.

Remko Poggenklaas, commercieel directeur Abovo Media: “Privacy en informatiebeveiliging hebben wij hoog in het vaandel staan bij Abovo Media. Wij werken veel met privacy gevoelige informatie van onze klanten en doen er alles aan om dit op de juiste manier te behandelen. In het kader van de nieuwe wetgeving, hebben wij ons daarom extern laten toetsen door de DDMA. Dit keurmerk is voor onze klanten een garantie dat wij zorgvuldig en transparant met privacy gevoelige informatie omgaan en dit behandelen zoals de nieuwe AVG wetgeving van ons vraagt. Wij zijn dan ook erg blij dat wij als eerste fullservice mediabureau dit keurmerk mogen voeren en hiermee ook helemaal klaar zijn voor de invoering van de AVG.”

Abovo Media Als onafhankelijk media adviesbureau met een eigen kijk op media levert Abovo Media strategisch en crossmediaal advies. Met de disciplines strategie, creatie en inkoop onder één dak is Abovo Media een fullservice partner voor klanten op het gebied van marketingcommunicatie. En nu dus ook volledig in overeenstemming met de nieuwe AVG wetgeving.

www.abovomedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie