Alfred ontwikkelt jongerencampagne voor SNS
03-07-2018 16:30:19 | Door: Katja Brokke | hits: 1976 | Tags:

SNS heeft een betaalrekening voor jongeren met heel veel extra’s, zoals het pimpen van je pinpas, saldoalerts voor ouders en 20 euro als je een SNS Jongerenrekening opent. De campagne leverde in de eerste week een recordaantal nieuwe jongerenklanten op en is nu ook op tv te zien. 

Alfred ontwikkelde rond TN’er Bart en zijn dochter een Through the Line-campagne voor online, tv, radio en POS om deze features in de spotlights te zetten. Getarget, met specifieke uitingen voor ouders en kinderen, in boodschap en vorm.

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel | Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande | Strategie: Gabriël Snuverink | Account: Danielle Boskemper, Joost van der Pol | Regisseur: Kevin Boitelle | Muziek: Dixak | Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst

www.alfred.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie