Aviko lanceert online platform voor chef-koks Vier het Seizoen
24-10-2016 11:14:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2549 | Tags:

Gedreven door de hoge verwachting van consumenten rondom eten en beleven en het snelle online tijdperk, zijn menukaarten constant in beweging. De ene trend is nog niet overgewaaid of wordt al opgevolgd door de volgende. Hoe zorg je er als chef-kok voor dat een menukaart onderscheidend genoeg is ten opzichte van je concurrenten, rekening houdend met tijd en budget? Aviko is ervan overtuigd dat de aardappel hier een belangrijke rol in kan spelen en wil chek-koks hierbij helpen. Daarom lanceert Aviko deze maand het online platform Vier het Seizoen. Op dit platform kunnen chef-koks inspiratie opdoen voor hun menukaart.

Van vegetarisch, winters barbecueën en kerst tot serveerwijzen, beleving en millenials: je komt als chef-kok anno 2016 om in de trends en ontwikkelingen. Daarnaast verandert de menukaart ook nog eens met het seizoen mee. Om met al deze factoren rekening te houden, moet je als chefkok inspiratie opdoen om je te kunnen onderscheiden. Vier het Seizoen voorziet in deze behoefte en biedt chef-koks een rijke bron van informatie en inspiratie.

Op dit moment staat er op Vierhetseizoen onder andere een blog van voormalig chef-kok, docent consumptieve techniek en foodstylist Tom Hansen. In zijn blog geeft hij dit keer zijn visie op seizoensgebonden menukaarten. Ook online staat inspiratie voor een winterse barbecue. 

Het online platform Vier het Seizoen maakt onderdeel uit van aardappelbedrijf Aviko. 

www.avikofoodservice.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie