BSUR maakt commercial Specsavers
01-05-2017 10:05:13 | Door: Katja Brokke | hits: 2642 | Tags:

De nieuwe televisiereclame is de tweede in de serie over de rol van gehoor bij het ervaren van verschillende passies. Specsavers gaat in de commercial verder in op de geluiden die een passie maken. De commercial laat een vrouw zien die met veel liefde in haar groentetuin werkt en een man die met zorg een LP met muziek uitzoekt en opzet.

Wat je passie ook is, gehoor speelt een grote rol bij het ervaren hiervan. Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij onder andere hun passie niet voor 100 procent kunnen ervaren.

Credits:
Specsavers Nederland: Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn | Bureau: BSUR | Creatie: Bob Haarmans, Rob Groot | Account: Carla Senf, Claire de Boer | Strategie: Munise Can | Agency producer: Caren van Rooijen | Productiemaatschappij: CZAR | Regisseur: Aaron van Valen | Producer: Roos Blank | Offline montage: Wouter @ Schnitt Schneiders | Online: Storm Postproduction | Grading: John Thorborg | Geluid: Audentity

www.bsur.com
www.specsavers.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie