Beter Horen wint kort geding van Specsavers
26-02-2016 15:08:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4443 | Tags:

De rechter heeft Beter Horen in het gelijk gesteld in een kort geding dat was aangespannen door Specsavers. Het kort geding ging over een reclameboodschap waarin Beter Horen aangeeft geen gratis hoortoestellen weg te geven omdat het de kwaliteit van hoorzorg voorop stelt boven prijs. Specsavers ziet dit als een aanval en eiste dat de reclameboodschap zou worden stopgezet.

Beter Horen staat volledig achter haar standpunt. De huidige reclamecampagne van Beter Horen is erop gericht om antwoord te geven op klantvragen. Hier is voor gekozen omdat er binnen de hoorbranche veel onduidelijkheid bestaat over prijzen en vergoedingen van hoortoestellen. De reclameboodschap die ter discussie stond, ging over de klantvraag "of Beter Horen ook aan gratis hoortoestellen doet". Het antwoord op deze vraag is dat Beter Horen dat niet doet omdat het focust op kwaliteit.

Beter Horen wil zich met haar reclameboodschap niet afzetten tegen specifieke andere aanbieders, maar juist haar eigen positie als aanbieder van kwalitatief hoogwaardige hoortoestellen en dienstverlening onderstrepen.

Beter Horen is verheugd dat de rechter in het vonnis heeft geoordeeld dat de reclame van Beter Horen geoorloofd is.

www.beterhoren.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie