Betere aansluiting door strategisch partnerschap ProMille Media en ToLocal  
09-01-2018 11:02:03 | Door: Katja Brokke | hits: 3209 | Tags:

ProMille Media heeft haar portfolio met regionale en lokale media fors uitgebreid dankzij een strategisch partnership met ToLocal op het gebied van print. Dit partnership zorgt voor een uitbreiding van het huis-aan-huiskrantenportfolio van ProMille Media met een oplage van 2,3 miljoen, 86 lokale merken en 46 uitgevers, afkomstig uit het ToLocal-netwerk. Het totale huis-aan-huiskrantenportfolio van ProMille Media bestaat nu uit 315 titels en combinaties en is met een oplage van circa 6 miljoen en aanwezigheid in alle provincies nu bijna landelijk dekkend.

ProMille Media kan nu haar klanten nu een portfolio met een nagenoeg landelijke dekking aanbieden met titels die consumenten bereiken in een omgeving waar zij zich thuisvoelen. Voor Tolocal geldt dat de bij haar aangesloten partners nu actief worden vertegenwoordigd door een professionele verkooporganisatie in de nationale adverteerdersmarkt.

Dankzij de samenwerking met ToLocal zijn lokale kwaliteitstitels via de one shop stop van ProMille Media nu landelijk en nog eenvoudiger inzetbaar voor nationale adverteerders. Daarnaast zijn crossmediale oplossingen voor landelijke adverteerders makkelijk te realiseren via ProMille Media vanwege de gebundelde kracht van het partnership met ToLocal en de overige partners van ProMille Media.

Marcel Schotman, Sales Director van ProMille Media: "Ik ben heel enthousiast over deze samenwerking. ProMille Media is nu in staat om haar klanten in heel Nederland op een efficiënte manier een ijzersterke propositie van nationaal tot hyperlokaal gesegmenteerd aan te bieden. Adverteerders zijn nu in staat via ProMille Media consumenten in alle lagen van de bevolking optimaal te activeren tot de aankoop van hun producten."

Frank-Paul ter Berg, directeur van ToLocal: "Ik ben trots op deze samenwerking die zorgt dat er een echt kwalitatief landelijk dekkend loket is ontstaan met écht lokale huis aan huis kranten."

ProMille Media is een onderdeel van Holland Media Combinatie/Telegraaf Media Groep.

www.promillemedia.nl
www.tolocal.nl
www.tmg.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie