BiFi kiest voor Stroom
01-10-2018 13:08:48 | Door: Katja Brokke | hits: 3253 | Tags:

In een wereld waar veel fake is, wil BiFi met haar nieuwe campagne juist benadrukken dat er niets mis is met gewoon jezelf zijn. De nieuwe pay-off van BiFi is: Doe lekker wat je wil. Stroom heeft hiervoor de mediastrategie ontwikkeld om de campagne in zowel Nederland als België te introduceren. Onderdeel van de mediamix zijn tv, out-of-home, social media en een brandedcontentpartnership met Kakhiel.

Natalia Tofan, brandmanager van BiFi BNL: "Dit zijn spannende tijden voor BiFi. Wij zijn op weg om het iconische en geliefde merk te vernieuwen na een relatief lange periode van stilte. Om een comeback van BiFi te realiseren is ons partnership met Stroom geweldig. Stroom heeft een professioneel team dat in staat is om strategisch en creatief mee te denken om de beste realisatie te garanderen. Dit is een prachtig begin van een hopelijk langetermijnsamenwerking!"

Yessica Zwetsloot, directeur van Stroom: "Met BiFi hebben we weer een prachtig merk om voor te werken. Onze kennis om marketingdoelstellingen te helpen realiseren én het serviceniveau van Stroom sluit aan bij de professionaliteit van LSI. We kijken uit naar een langdurige samenwerking."

www.stroom.com
www.candidgroup.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie