Blauw Gras wint social media pitch VakantieVeilingen
22-11-2017 19:13:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 6329 | Tags:

Content marketing bureau Blauw Gras gaat aan de slag voor VakantieVeilingen. Het Amsterdamse bureau zal het veilingplatform volledige ondersteuning bieden op het gebied van digitale campagnes en social media.

VakantieVeilingen was op zoek naar een partner voor social strategie, content en campagnes. Daarbij was een goede mix tussen branding en performance essentieel. Na een bureauoriëntatie en een pitch is de keuze gevallen op Blauw Gras. Eline de Vor, Brand & Communication Manager bij VakantieVeilingen: “VakantieVeilingen wil volgend jaar nog relevanter zijn voor haar gebruikers. Sinds jaar en dag is VakantieVeilingen een merk voor iedereen, dat in combinatie met een assortiment dat van sauna’s tot Playstations varieert maakt dat je social strategie van het kaliber briljant moet zijn om altijd relevant te zijn en blijven. Blauw Gras wist ons in te pakken met een solid mediastrategie en gevatte creatie."

Blauw Gras biedt VakantieVeilingen een volledig geïntegreerde social content aanpak dat gaat bijdragen aan de zichtbaarheid en herkenbaarheid van het merk. Daarnaast moet de aanpak gaan zorgen voor een uplift van veilingdeelname op de website. Erik Wiese, mede-oprichter en Strategy Director van Blauw Gras: “VakantieVeilingen is een prachtig merk met een grote naamsbekenheid. Wij zijn erg blij dat ze in ons de partner hebben gevonden voor een optimale mix tussen strategie en creatie.”

Blauw Gras is een content marketing bureau met een voorliefde voor social media. Het bureau werkt onder andere voor Chiquita, Burger King, Monuta, Hornbach, VakantieVeilingen, Duvel Moortgat, Oranje Fonds, Intertoys, Xenos en Kwekkeboom.

www.blauw-gras.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie