Blendle groeit en breidt uit met Blendle Audio
09-02-2018 15:11:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 2237 | Tags:

Blendlelezers lazen in 2017 116 miljoen minuten aan betaalde artikelen, een toename van bijna 800.000 uur. 18.731.777 artikelen werden vorig jaar gelezen, wat een stijging van 67 procent ten opzichte van 2016 betekent. Een deel van die stijging is te verklaren door de introductie van Blendle Premium, waarmee leden voor een vast bedrag per maand van Blendle gebruik kunnen maken.

In 2018 richt Blendle zich op Blendle Audio, een dienst voor Blendle Premiumleden. De jonge dienst lijkt een goede aanvulling te zijn op het aanbod van Blendle: 57 procent van de gebruikers luistert een artikel dat ze starten ook daadwerkelijk af. Het is te vroeg om verdere conclusies te trekken, maar Blendle laat in ieder geval steeds meer stukken inspreken door professionele stemmen in hun eigen geluidsstudio te Utrecht. 

Om Blendle Audio te promoten, is een viertal reclamespots gemaakt die op NPO, RTL en online te zien zijn. In samenwerking met JCDecaux worden daarnaast op meer dan 1000 locaties in Nederland abri's geplaatst in bushokjes en op stations. 

www.blendle.com
www.jcdecaux.com
www.npo.nl
www.rtl.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie